čtvrtek 22. listopadu 2012

Sukně, sukně a zase sukně


Minulou sobotu jsem si zajela jen tak na otočku za sestrou do Prahy a při té příležitosti se zastavila i na Chodově. Chtěla jsem tam dokoupit pár maličkostí na Vánoce, ale nakonec jsem nekoupila nic. Teda co se Vánoc týče. Omylem jsem zabloudila no NY a prolezla pár stojanů s výprodejem a odnesla si tři sukně (nač troškařit, že?) Každá z nich byla zlevněná o 30 a více procent a u poklady jsem na ně ještě dostala dalších 20% slevu (když byl ten státní svátek J )

  • Růžová sukně s černou krajkou je značky Fishbone a vzala jsem si ji hlavně z důvodu absence společenské sukně v jiných barvách než černých. Na kamarádčin věneček bude snad dostačující.
  • Černá sukně značky Amisu zastupuje sukně nositelné i za normálního běžného dne do města, protože všechny ostatní černé sukně jsou spíš z lesklých materiálů, které se na běhání po městě moc nehodí. A za 79,- korun jsem ji tam nemohla přece nechat.
  • No a poslední sukně od Amisu v barvě petrol se s cenou 249,- stala nejdražší položkou nákupu. Hned jak jsem ji uviděla, jsem věděla, že si ji odnesu domů. Už dlouho jsem takovou sháněla ale buď byla pouze v černé barvě a nebo nebyla moje velikost. Takže tedy třikrát hurá pro Chodovský NY.

Žádné komentáře:

Okomentovat

Děkuji za každý Váš komentář..