úterý 18. prosince 2012

Přání k svátku


O tom, co bych si přála k Vánocům, už jsem psala Tady! Dneska si povíme o tom, co bych si přála k svátku, který mám v únoru. Vím, že Sandra má svátek až v srpnu, ale ve Vánočním tagu jsem na sebe práskla, že se vlastně jmenuju Veronika J
Svátek mám sice až za dva měsíce (jestli nebude konec světa, že?), ale už teď předesílám své velké a tím pádem i jediné přání. Přiznávám, že na pouhý svátek je to trochu dražší dárek, ale zase mám fůru sourozenců, tetiček a nějakou tu babičku.
Pro moje přání mě inspirovala PetraLovely Hair. Původně jsem si přála kompletní sadu štětců Sigma Essential kit - Make Me Crazy,
ale nakonec bych se spokojila i s cestovní  verzí,  Sigma Travel Kit - Make Me Crazy.

Jejich fialové provedení mě naprosto okouzlilo a jsem přesvědčena, že bez nich nemohu dál žít. (To je s nadsázkou, abych ukázala jak moc po nich mé srdce a hlavně moje tvář po nich touží).

Snad se mi moje drahé přání přeci jenom vyplní. Uvidíme začátkem února J

Žádné komentáře:

Okomentovat

Děkuji za každý Váš komentář..