pondělí 21. března 2016

Čtvrté narozeniny

Dnes jsou to přesně čtyři roky co jsem na téhle stránce zveřejnila první článek. Nebyl to můj první blog a tak jsem si ani nedělala iluze, že by blog slavil druhé natož čtvrté narozeniny. 
 Mám Vás tu něco přes sto pravidelných čtenářů a myslím, že s mým nepravidelným přispíváním a obsahem je to víc než dost. 


Za čtyři roky se toho změnilo spousty (nejen vzhled blogu). Na začátku jsem se spoléhala pouze na psaní, pak jsem přidala videa, která měla být jen občasná a teď jsou to hlavní, zatímco psaní stagnuje. Přesto se nechci vzdát těch okamžiků, kdy si v létě brzo ráno sednu s počítačem a hrnkem kafe na terasu a za doprovodu zpěvu ptáků buším do klávesnice. 
 Stejně jako většina lidí s koncem roku nebo narozeninami bilancuje co se za uplynulý rok podařilo a co ne, tak i já se dnes chci rozepsat o tom co mi působení na internetu dalo/naučilo a naopak vzalo.


První čemu jsem se naučila byla pravidelnost. Ano já vím! Možná to tady na blogu tak nevypadá, ale na Youtube jsem opravdu poctivá a každý pátek vychází nové video.  Doufám, že se brzy dokopu k pravidelnosti i tady na blogu. 

Díky blogování se z mé jedné zásuvky kosmetiky stala šesti zásuvková komoda přetékající kosmetikou. Možná toho mám zbytečně moc, ale pravidelně protřizuju a když na něco půl roku nesáhnu tak to putuje dál. Kosmetika je zkrátka moje hobby a moc ráda poradím i kamarádkám nebo jiným zákazníkům v drogerii když tápou. 

Díky psaní blogu a natáčení jsem poznala osobně lidi, které bych s největší pravděpodobností normálně nepotkala. Tady si ale nalijeme sklenku čistého vína. Ne všechny holky, které jsem díky psaní potkala jsou v reálném světě tak super milé a usměvavé jak se zdají být na blogu. Některé se svým chováním řadí do škatulky arogantních a namyšlených kraviček, které se sice na jedné straně usmívají ale na druhé vám škodí jak se dá. 
 Samozřejmě jsem mohla poznat i své oblíbené Youtuberky a mám tak kamarádky se kterými můžu sdílet svou vášeň pro psaní, natáčení, líčení a nakupování. 


Psaní a natáčení mi přineslo Vaši opakovanou nominaci na Blogerku roku. Vím! Spousta lidí říká, že je to podplacené a nedůvěryhodné, protože se blogerka může nominovat i sama. Já se sama nenominuji, když bych to totiž udělala neměla bych z toho takovou radost. Takhle alespoň vím, že mám nějakého příznivce, který si myslí, že bych si zasloužila být nominovaná a pro mě je to znamením, že Vás to stále baví a mám pokračovat. 

Blogování a točení mě donutilo víc chodit na akce aby bylo neustále o čem psát a co vydávat za videa. Dřív jsem radši seděla doma u telky, teď vezmu foťák a vyrazím na festival. Otevřela jsem 13. komnatu o své zkušenosti se šikanou a zjistila, že nejsem sama se špatnou zkušeností a je kolem mě spousta silných a inspirativních lidí, kteří se se šikanou setkali a přesto to nevzdali. Čtenáři a odběratelé mi ukázali, že internet není jen o haterech ale také o milých komentářích, podpoře a motivaci. Právě i díky Vaší motivaci a přízni jsem měla a stále mám možnost spolupracovat s některými e-shopy a kosmetickými značkami. Právě Vaší zásluhou jsem se dostala až na módní přehlídku Dyzajn Marketu a zase posunula své hranice o kousek dál. 


Natáčení a stříhání videí vytrénovalo mojí trpělivost. Jsem cholerik a náš internet neustále stávkuje. Publikování videa byl tak někdy nekončící příběh plný vzteku slz a křiku. Po těch letech už je ze mě v tomhle ohledu flegmatik. Zjistila jsem, že mi hlavu neukousnete, když video nevyjde každý pátek v sedm ráno. 
Zlepšil se mi i projev, ale na druhou stranu si myslím, že jsem do jisté míry zhloupla. Jak to vysvětlit?! Ještě když jsem nepsala a netočila, hodně jsem četla a sledovala naučné pořady. Teď nemám prakticky na takové věci čas, protože se snažím sledovat ostatní youtuberky a sledovat novinky na trhu. Ztratila jsem takový ten všeobecný rozhled o dění kolem. Takže Vám vysypu z rukávu novinky v drogerii od Essence, ale prošvihla jsem o celý měsíc, že zemřel Bořek Šípek. 

Odvrácenou stranou blogování je nepochopení ze strany mého okolí. Ano! Blogování a natáčení mě stálo i několik kamarádů, ale dá se mluvit o kamarádství když má druhá strana z vašeho koníčku srandu nebo vás kvůli tomu rovnou odsoudí? Pak jsou tu ale lidé, kteří mě ignorovali a najednou získali dojem, že jsem nejspíš kouzelnice a dokážu je jako "velká" blogerka a youtuberka protlačit do světa V.I.P. Někteří "přátelé" se totiž nepochopitelně domnívají, že jsem druhá PLH nebo GTL a zajistím jim vlastní pořad v televizi. "Přátelé" takhle to opravdu není!


Celkově mi ale blogování a natáčení více dalo než vzalo. Mám méně volného času sama pro sebe, ale věnuji se něčemu co mě opravdu baví a díky tomu všemu jsem zjistila, že chci pracovat s kosmetikou, ať už by to mělo být ve skladu nějakého e-shopu v kamenné prodejně nebo jen hloupé doplňování regálů v drogerii, zkrátka hlavně být u kosmetiky. 

Závěrem mi zbývá už jen sfouknout pomyslné svíčky na dortu a něco si přát. Tak tedy "přeju si...fůů"

P.S. Snad si nemyslíte, že to řeknu nahlas. To by se mi to nesplnilo :-)



2 komentáře:

  1. Velká gratulace.. :-) Máš nádherný blog a tvá videa miluji!!

    OdpovědětVymazat
  2. To je opravdu důvod k oslavě, protože čtyři roky už něco znamenají! Přesto, že tě sleduju spíš na youtube, na blog taky ráda zavítám. Rozhodně tedy nepřestávej psát, těším se na další články :)

    OdpovědětVymazat

Děkuji za každý Váš komentář..