pondělí 28. března 2016

Novinky k testování: Dermacol

Doufám, že jste všichni ve zdraví přežili dnešní den. V minulosti jsem se zmínila o své spolupráci s vivantis.cz a o produktech, které jsem dostala k otestování.  Mimo Vivantisu spolupracuji i s Dermacolem a produkty obdržené k testování ukazuji ve videu nebo na instagramu. Ne všichni mě tam ale sledujete a tak jsem se dneska rozhodla pro mini post, ve kterém Vám ukážu, co všechno budu testovat a na co všechno se můžete těšit v okénku recenze.



V posledním obdrženém balíčku se ukrývalo kávové překvapení. Peeling a tělové mléko s parfemací irské kávy z řady Aroma Ritual. Tahle parfemace je má nejmilejší a už jsem měla to potěšení se sprchovým gelem a krémem na ruce. Oba výrobky si jsou na jedničku, takže nevím co by se muselo stát abych tyhle dvě věci pomluvila. Dál byla v balíčku řasenka. Už třetí, kterou jsem od Dermacolu dostala. Poctivě ji testuji a vypadá to na velké přátelství. 


K otestování jsem obdržela i dva makeupy. Bohužel oba jsou v odstínu číslo 3 a tak musím počkat až chytnu trochu barvu od sluníčka, jinak by to mohlo působit jako pěst na oko. Co ale už testuji je tělový balzám. Zatím jsem ho použila párkrát, takže na soudy je ještě brzy, ale o zázračném zpevnění bez cvičení si iluze nedělám. 


Čistící micelární vodu jsem otevřela dnes ráno, takže jsem si názor ještě ani nezačala utvářet. Řasenky jsem ještě neotevřela, protože jich mám otevřených už jedenáct a musím minimálně dvě spotřebovat než otevřu další. Lak na nehty jsem vyzkoušela. Nekryje špatně, hezky schne, ale mě se na nehtech prostě nelíbí a tak jsem ho darovala neteři. Sprchový gel už mám spotřebovaný a objeví se na něj nějaká recenze společně s dalšími sprchovými gely. 

To jsou tedy veškeré produkty od značky Dermacol, které buď již testuji nebo se na ně v brzké době chystám a vy se tak můžete těšit na jejich recenzi. 

Přeji krásný a pohodový zbytek dne. 


*Balíčky zaslány v rámci spolupráce.

5 komentářů:

  1. Nádhera, krásný článek a si jeden z nejpovedenějších za poslední dobu, co jsem tady četla. :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já jsem poslední dobou s tím psaním nějaká zaseklá. Mám tu asi deset článků rozepsaných a nemůžu je dopsat tak abych byla spokojená. Potřebovala bych asi někam do zahraničí načerpat novou sílu.

      Vymazat
  2. Jsem zvědavá na ten zpevňující krém ale taky si myslím že bez cvičení to asi nepůjde. Z Aroma Rituals mám nejradši hrušku. Takových produktů k testování závidím :-)

    OdpovědětVymazat
  3. Už se těším na recenzi :-) Hlavně řasenky a makeupu :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Řasenka bude zanedlouho ale makeup bude muset bohužel vydržet. Je to škoda, těšila jsem se na něj ale odstín je trochu mimo.

      Vymazat

Děkuji za každý Váš komentář..