pondělí 2. května 2016

Urban Decay - Gwen Stefani

Dneska zabrousím mezi své paletky a zblízka se podíváme na Gwen Stefani od Urban Decay. Kdo mě sleduje déle, tak ví, že jsem ji dostala k Vánocům. Musím říct, že se mi paletka líbila už z promo fotek a slintala jsem u každého videa kde se objevila.


Moje radost nebrala konce když jsem ji našla pod stromkem. Jenže po čtyřech měsících mě to nadšení nějak opouští. Než se ale dostaneme k jádru pudla začneme jako vždy od začátku a to konkrétně obalem.

Jak už je u Urban Decay a asi i jinde zvykem, každá paletka má i svou krabičku. Tahle konkrétní je v bílo zlatém provedení s detailem destičky jenž nese název paletky. Na zadní straně jsou pak vyobrazené náhledy stínů, které nepřekvapivě neodpovídají realitě, ale na to už jsem zvyklá.


Krabička, stejně zajímá málokoho a tak dost plácání o ní a jdeme na samotnou paletku. Ta mě opravdu okouzlila. Stejně jako papírový obal je v bílo zlaté kombinaci s roztomilými detaily černých koleček, který "narušuje" kovová destička s logem a názvem.  Samotná paletka je poměrně těžká a na cestování mi tak nepřijde úplně vhodná. A asi nikoho nepřekvapí když řeknu, že ten roztomilý zlatý obal je přímo magnet na na otisky prstů a tak je v jednom kuse omatlaná.


 Musím pochválit zavírání paletky na magnet což mi přijde lepší než klasické zavírání paletek Naked. Uvnitř se pak nachází obrovské zrcátko s roztomilým detailem v podobě nápisu Magic´s in the makeup což je název songu od Gwen.


Paletka je složená převážně z neutrálních odstínů a ty jsou si ve většině případů na víčku dost podobné, takže je vlastně jedno který ve finále použijete. To vidím jako zásadní problém ač se to tak ze začátku nezdálo. K rozbití nudného líčení se tu dají použít jen čtyři stíny a to Punk, Serious, Blackout a Danger. 


Vždycky jsem říkala, že Urban Decay pro mě nejsou konzistencí ty nejlepší stíny, které jsem vyzkoušela a tahle paletka mi to opět potvrdila. Mrzí mě to, protože to byl dárek, ale nebudu přivírat oči a chválit něco z čeho nejsem 100% nadšená.


Většina blogerek, které sleduji nad stíny UD vzdychá a srší superlativy jak jsou úžasné, ale za mě zkrátka ne! Po tom všem opěvování jsem zkrátka asi čekala zázrak a ten nepřišel. Za mě tedy stále zůstávají pigmentací a konzistencí nejlepší stíny od Inglotu, ale to sem teď tahat nechci. Vraťme se ke konzistenci a pigmentaci stínů u téhle paletky.


Tím, že většina stínů jsou matné nude odstíny jsou o poznání méně pigmentované než stíny třpytivé, které jsou ale zase tak hrubě namleté, že zkrátka při nanášení na oční víčko opadávají a to i když oklepete štětec. S touhle paletkou zkrátka musíte nejdřív líčit oči a pak teprve dodělat zbytek makeupu. Vím, že někomu to nevadí, ale já si na to chvilku musela zvykat. Celkově mám pak z paletky pocit, že stíny jsou zkrátka suché a nepoužít lepkavou bázi pod stíny tak je ani na oko nedostanu. 


Sečteno a podtrženo. Paletka má krasný obal, na první pohled krásné barvy a pro milovníky neutrálního líčení se sklonem k občasnému úletu k barevnosti bude asi ideální. U mě je známo, že v barvách jedu ve velkém a tak jí asi nedokážu dostatečně ocenit. To ovšem nemění nic na faktu, že u mé konkrétní paletky značně pokulhává konzistence samotných stínů a po prvotním nadšení z nové paletky po ní sahám spíše z lítosti, že to byl dárek a je smutné ho mít jen v šuplíku.

Snad jsem tímto sdělením nenaštvala moc příznivců UD. Schválně mi napište zda paletku doma máte a jak jste s ní spokojené. 


1 komentář:

  1. Tato paletka mně nijak nenadchla, ale UD miluji, jejich stíny mají tak krásné barvy! Hlavně u paletky ELECTRIC, kterou mám nyní nově a pak zbožňuji jejich stín Lounge :)

    OdpovědětVymazat

Děkuji za každý Váš komentář..