středa 15. června 2016

Avon Pochod 2016


11. června je za námi a s ním i 16. ročník Avon pochodu za zdravá prsa. Oproti loňsku bylo příznivější počasí i cíl cesty. Loni bylo neuvěřitelné vedro a cílem byl Rohanský ostrov bez možnosti stínu. Letos bylo polojasno, sem tam kráplo a 28 300 lidí zamířilo na Štvanici kde byl i dostatek stromů a s nimi spojený stín. 



Vypouštění balonků bylo jako každý rok emotivní a tentokrát k němu došlo pod vedením skupiny Kryštof a písně Cesta. Program byl obsáhlý, ale nepodařilo se mi překlenout únavu a tak jsem po skončení vystoupení skupiny Kryštof odjela domů. Z celého dne jsem pak dala dohromady pár záběrů na které se můžete teď podívat.

2 komentáře:

  1. Viděla jsem reportáž v televizi, mohla to být pěkná akce. Jak říkám, bydlet v Praze nebo v okolí, neváhám a jdu pochodovat s vámi.

    OdpovědětVymazat
  2. Vzhledem k tomu, že u mě nedávno proběhla registrace do avonu a stala se ze mě čerstvá AVON lady , určitě se příštího pochodu zúčastním. Myslím si, že to je super akce.

    OdpovědětVymazat

Děkuji za každý Váš komentář..