pondělí 4. července 2016

Výrazné líčení s Vice paletkou

Vice paletku od Urban Decay jsem si zamilovala a tak jsem tu s její pomocí s dalším líčením. Abych ale nelhala nebudete to dnes jen od Vice paletce ale také o paletce Chaos od Makeup Revolution a barevné lince od Gabrielly Salvete. Inspiraci k dnešnímu líčení jsem si odnesla z tutoriálu Lucky GetTheLouk.


Bázy pod stíny vynechávám málokdy. Je to hlavně proto, že mi málokteré stíny vydrží bez hnutí déle jak pár hodin. Dnes mám jako základ pro stíny dvě tužky 04 White od Essence, která přišla na první třetinu vnitřního koutku a černou 01 Black is Black od značky Rival de loop young, kterou jsem nanesla na zbytek víčka.



Při pohledu na fotku níže, se možná někdo vyděsí kolik stínů jsem použila, ale věřte, že jich není tolik jako jich použila Lucka a navíc nejde o žádné složité prvky aplikace. Tam kam jsem nanesla bílou tužku od Essence přišel růžový stín Hot Pants. Hned na něj jsem navázala světle fialovým stínem Asphyxia a do vnějšího koutku pak přišla tmavá fialová Freakshow ztmavená černou Oil Slick. Ke zjemnění přechodů mezi stíny a obočím posloužil tělový stín Laced, k rozjasnění vnitřního koutku měnivý stín Roadstripe a na spodní linku přišel zelený stín Misdermeanor.


Nakonec jsem sáhla i po neonově růžové z paletky Chaos od Makeup Revolution Pink Obsessed a nanesla ho mezi světle růžovou a světle fialovou. Na přední část spodní linky nanesla Lucka neonový zelený stín, já místo toho sáhla po tužce od Gabrielly Salvete s označením 17 a myslím, že to vypadá i tak dobře.


Oči jsem zakončila řasenkou od Rimmel Scandaleyes flex, obočí dokreslila hnědým stínem od E style 04 Hot Chocolate, následně ho zafixovala gelem od Essence a na rty jsem zvolila svou oblíbenou fialovou rtěnku od Maybelline v odstínu 365 Plum Passion. 


Zbylo nám jen konturování a tvářenka. ke konturování používám tvářenku, která se již neprodává  a já ji mám z výprodejů Essence. Jedná se o  tvářenku Catrice v odstínu 010 Toffee Fairy. Co se týče tváří tak tady zvítězila Nars tvářenka s názvem Deep Throat.


No a to je celé. na začátku se to možná zdálo jako mnoho kroků a proces na minimálně hodinu. ale celé líčení nezabralo více jak 15 minut. Chtěla jsem si vyzkoušet líčení podle Lucky krok za krokem, ale stejně jsem místy změnila postup nebo nepoužila tolik stínů, či změnila jejich barvu. To je to co mě na líčení tolik baví. Každý look se dá přizpůsobit tak aby co nejvíc seděl vám, vašemu obličeji, barvě očí a nebo vašemu sebevědomí. 


Já barevné looky miluju. Čím víc barev tím víc si líčení užívám. V barevných stínech se zkrátka cítím sama sebou a je mi jedno zda na mě na chodníku lidé divně koukají nebo že mi táta říká velikonoční vejce. Já se cítím dobře.


Žádné komentáře:

Okomentovat

Děkuji za každý Váš komentář..