pondělí 29. srpna 2016

Hempz set - pro větší objem

Krásný pohodový pondělní večer. Není to tak dávno co se mi do ruky dostaly produkty od značky Hempz. Z jejich nabídky jsem si vybrala set pro zvětšení objemu, protože ten mým vlasům chybí a také už jsem vyzkoušela spoustu přípravků, takže bylo s čím porovnávat. Šampony slibující objem jsem vždy kupovala v drogerii a zajímalo mě zda dražší vlasová kosmetika dokáže zázraky nebo je to jen další tahák na peníze. Než se ale podělím o výsledky řekneme si něco málo o samotné značce, složení a obalu. 


Značka byla založena v roce 2002 v Americe a podstatou myšlenky je využití 100% čistého přírodního konopného oleje. Velká část produktů neobsahuje parabeny, lepek a všechny výrobky jsou 100%  veganské. Šampony neobsahují sulfáty a výrobky se netestují na zvířatech. 

Jak už jsem zmínila vybrala jsem si sadu pro zvětšení objemu, která má krásné metalické zelené balení se stříbrným uzávěrem. Je to asi jedno z nejhezčích balení, které jsem kdy u šamponu a kondicionéru měla. Navíc mě baví praktický uzávěr který otáčíte jen ze strany na stranu a nemusíte nic zdlouhavě šroubovat nebo si lámat nehty u klasických výklopných uzávěrů. 

Šampon má obsah 300 ml a jeho konzistence je o něco hustější než jsem zvyklá. Ze začátku jsem měla problém si na ni zvyknout a protože se mi hůře zapracovával do vlasů, měla jsem tendenci používat větší množství než bylo potřeba. Šampony bez sulfátů mi všeobecně hodně cuchají vlasy a ani u tohoto tomu nebylo jinak. Šampon tedy do vlasů spíš vmačkávám než abych vlasy nějak mnula a masírovala. Parfemace je uvedena jako směs hrušky a vanilky, já osobně cítím jen tu vanilku, ale jen velmi lehce. 

Mezi hlavní složky patří také : 
- přírodní konopný olej
- kokosový olej
- glycerin, 
- sojové proteiny 
- slunečnicový olej 
- chrání před UVA a UVB zářením 

a neobsahuje THC. 

Po prvních třech umytích jsem žádný zázrak nezaznamenala, ale i přesto jsem šampon i kondicionér hodila do tašky sebou na dovolenou abych se donutila ho používat. Od zhruba čtvrtého použití jsem začala mít pocit lehčích a vzdušnějších vlasů. Bez fénování není objem tak znatelný, ale nějaký objem tam je. Navíc se mi po šamponu vlasy nemastí tak rychle a z původních dvou dnů bez mytí vlasů teď v klidu zvládám dny tři. 


Kondicionér má menší 250 ml balení a ještě tužší konzistenci. Čím je ho v tubě méně tím hůře se z ní dostává a tak je jednodušší ho stavět na víčko a nebo ho pak při použití celé odšroubovat. Z kondicionéru jsem byla nadšená hned po prvním použití. Vlasy jsou krásně jemné, konečky nejsou na první pohled tak vysušené a navíc se vlasy dobře rozčesávají a to nejen bezprostředně po umytí ale i následující dny. 

Obsahuje:
- přírodní konopný olej
- glycerin
- bambucké máslo
- jojobový olej
- sojové proteiny 
- Pro Vitamin B5

a stejně jako šampon ochraňuje před UVA a UVB zářením a neobsahuje THC. Pro celé složení a popis produktů klik zde!

Musím přiznat, že jsem od produktů nic nečekala a tak jsem výsledkem mile překvapena. Cena za set je 690,- což není nejlevnější, ale na druhou stranu vím i o dražších produktech a za funkční produkty bych si byla ochotná i trochu připlatit. Na základě této zkušenosti uvažuji ještě o vyzkoušení Intenzivně hydratační masky 227g za 690,- kterou už chválila Rendy.



*Balíček mi byl zaslán v rámci spolupráce.

Žádné komentáře:

Okomentovat

Děkuji za každý Váš komentář..