středa 3. srpna 2016

Jak si žiju #10 - dovolená

Už si ani nepamatuji, kdy vyšel poslední článek ze série  Jak si žiju, a protože tyto články jsou celkem oblíbené, alespoň podle odezvy, rozhodla jsem se to napravit a vzít Vás sebou na svou první dovolenou s přítelem. Ač já si přála jet na Lipno, on zvolil konec republiky a zarezervoval hotel v Havířově. Asi se ptáte, proč Havířov? Odpověď je jednoduchá. Přítel se mě totiž během dovolené rozhodl představit rodině.


Je tedy pondělí 25. Července a já mám narozeniny. Je to zároveň i datum našeho odjezdu. Budík zvonil už v půl sedmé. Já musela vstávat a přítel mohl spát až do osmé. Jsem zkrátka ráno zpomalená jako animovaný film a vše musím zkontrolovat, jestli něco nechybí. Taky si musím povinně spolknout Kinedryl. Cesta bude dlouhá přes tři hodiny a mě se už po hodině jízdy dělá zpravidla špatně.

V devět přesně vyrážíme. Přítel je nadšený a já mírně nervózní jak to zvládnu. Nezdá se mi představa, že uprostřed dálnice zvracím do igelitového sáčku. Prvních pár kilometrů se soustředím na knížku Strašidlo Cantervillské, kterou má na svědomí Oscar Wilde. Knížka má jen cca 80 stránek a tak mám brzy dočteno a cesta není ani v polovině. Snažím se tedy odpovídat na přání k narozeninám a připravit si podklady pro videa.


Konečně projíždíme Brnem a stavíme v Mekovi. Já z obavy o svůj žaludek volím jen zmrzku, zatímco přítel se láduje. Z toho všeho jídla a hlavně jeho „vůně“ (toho jídla) se mi dělá špatně. Mizím radši na parkoviště kde je o něco lepší vzduch, ale za to větší vedro. Dlouhá cesta a vedro je přímo mě téměř smrtelná kombinace, ale statečně se držím. Místo sledování krajiny kolem dálnice datluji článek. Možná barbarské ale jsem ráda, že mi není zle.


Po čtyřech a půl hodinách včetně přestávky na jídlo jsme konečně na místě. Z venku není budova penzionu Amerika nijak zvlášť okouzlující, ale uvnitř je to paráda. Byl nám přidělen pokoj Orlando a jeho zařízením jsem nadšena. Pokoj je prostorný s velkou postelí, gaučem, televizí, klimatizací i ledničkou a hlavně koupelna je s vanou. Pro někoho kdo má doma sprchový kout je to příjemná změna a jako bonus je koupelna lazena do fialové barvy.


Hned jak si vybalíme zabírám vanu. Mám z ní takovou radost, že ji hned musím vyzkoušet a hlavně po té nekonečné jízdě studená voda opravdu bodne.


Na první den jsme žádný program neplánovali a tak vyrážíme do města omrknout místní nákupák Elán a poté ještě nedalekou nákupní zónu. Po cestě z Takka k autu za námi uhodil blesk což nebylo vůbec příjemné a lekla jsem se tak, že jsem přítelovi málem utrhla ruku. Počasí nám první den opravdu moc nepřálo a tak jsme se přesunuli zpět do hotelu na večeři a drink. 


Na to že jsem měla narozeniny tak jsem neměla ani náladu je moc slavit. Dala jsem si jen symbolicky Sex on the beach a pochutnala si na kuřecím prsu se sýrem a slaninou. Nebudu Vám přece lhát, rok od roku ty narozeniny nesu hůř a hůř a navíc jsem se moc těšila na tu velikánskou postel...






Žádné komentáře:

Okomentovat

Děkuji za každý Váš komentář..