pondělí 15. srpna 2016

Kosmetické štětce E style

Už to bude rok, co jsem si ze dne s Lu přinesla domů tyhle cestovní štětce od značky E style. Chtěla jsem je pořádně vyzkoušet a myslím, že po roce používání už k nim mám co říct.


Začneme ale obalem. Jedná se o penál v růžové barvě s natištěným logem v bílé barvě. Není to nic, co by nadchlo, ale určitě to neurazí. Na cesty mi to přijde naprosto ideální. Kdybych chtěla být hnidopich, přeci jenom bych si něco našla. Štětce jsem dostala zdarma a tak nehledám mouchy, ale chtěla bych zmínit, že nevypadá moc dobře, když obal přijde už nějak poškozený. V tomto případě je na pouzdru natištěno kus čárového kódu. Pokud bych objednávala štětce pro někoho jako dárek, určitě by mě tohle poškození naštvalo.


Teď ale k samotnému obsahu penálu. Uvnitř nalezneme šest štětců. Dva na obličej tři na oči a jeden na rty.



Štětec na pudr 11,7cm z toho 3,5cm štětiny (koza)


Štětec je určený na pudr, ale mě přijde málo hustý a celkově na zapudrování malý. Do sady jsem tedy dodala jiný štětec a tenhle používám na tvářenku. Co se týče štětin u tohoto štětce tak jsou na tváři celkem nepříjemné, špatně zastřižené a trčí na všechny světové strany. Použít se samozřejmě dá, ale 100% mám doma daleko lepší štětce.

Štětec na tvářenku 11,7 cm z toho 3 cm štětiny (koňský vlas)


Tenhle je určený na tvářenku. Je ale tam malý, že bych tvářenku nanášela dlouho a tak ho využívám na konturování. Na tváři je daleko příjemnější, ale opět není nijak skvěle zastřižený. 

Štětec na stíny 10,2 cm z toho 1 cm štětiny (koňský vlas)


Tomuhle štětci nemám co vytknout. Je poměrně velký, takže nanášení stínů jde rychle. Na oku nekouše. Není sice opět zastřižený na jedničku, ale svou funkci zastane.

Tužkový / blending štětec 10,5cm z toho 1 cm štětiny (koňský vlas)


Tenhle štětec je podle mě naprostý propadák. Je to něco mezi blending a pencil brushem a ani jedno z toho není dotáhnuté do zdárného konce. Špatně zastřiženo (asi jako vše v téhle sadě), na blendění jsou štětiny moc tuhé a na vykreslování detailů zase humpolácké a navíc na oku kouše. Samozřejmě, že ho používám, ale vždycky u toho hezky nadávám. 

Štětec na linky 10,2 cm z toho 0,5 cm štětiny (syntetika)


Jak na vykreslování obočí tak na linky se dá použít tenhle zkosený štětec, který je dobře zastřižený a akorát hustý. Zkoušela jsem obojí, ale radši s ním vykresluji obočí. Tenhle štětec je za mě asi ten nejlepší z celé sady. 


Štětec na rty 10,2 cm z toho 0,5 půl štětiny (syntetika)


Píšu, že je na rty, ale já ho používám na vykreslování spodní linky. Celkově totiž štětce na rty moc nepoužívám. Na oku není nepříjemný a mohla bych ho označit za druhý nejlepší štětec z této sady.

Co bych mohla říct závěrem? Sadu jsem si musela doladit podle svých představ. Doplnila jsem štětec na pudr a ten který je tu prezentován na pudr mi slouží na tvářenku. Určený na tvářenku jsem pak využila na konturování a protože uváděný blending brush stojí za ... tak jsem si do sady vložila i E25 od Sigmy. Z mého pohledu se do Sady investovat nevyplatí, možná se dá sehnat nějaká lepší cestovní sada, ale pokud si stejně štětce chcete objednat tak můžete zde.

Jestli máte jinou zkušenost s touto sadou tak se určitě podělte o své dojmy a zkušenosti v komentářích, popřípadě mi můžete dát tip na nějakou jinou cestovní sadu. 


 Předchozí díly kosmetických štětců:







Žádné komentáře:

Okomentovat

Děkuji za každý Váš komentář..