pondělí 8. srpna 2016

Modrá Supernova

Myslím, že tu dlouho nebylo líčení s modrou v hlavní roli. Abych pravdu řekla ani já sama často modrou nevyužívám ve větší míře. Myslím, že spousta lidí má modrou barvu v líčení spojenou hlavně se staršími ročníky. Myslíte, že ne? Zkuste si chvilku sednout a zamyslet se, kolikrát jste v obchodě, v autobuse nebo na poště potkali starší dámu která měla modré stíny nebo alespoň modrou linku. Myslím, že se traduje, že za komunistů to byl nejrozšířenější odstín tužek nebo normálních stínů. Ale pryč od zamyšlení k dnešnímu líčení s paletkou Supernova od Sleek. 



Asi jako pokaždé je dnešní líčení velmi jednoduché. Pokaždé začínáme od vnitřního koutku a ani dnes to nebude jinak. Začala jsem stínem Milky Way který sice vypadá dozlatova ale odlesky má do studena.  Přes celé víčko přišel nejsvětlejší modrý stín s názvem Absolute Zero. O ztmavení vnějšího koutku obstaral pak tmavý modrý stín Zenith a pro zjemnění přechodů jsem netradičně vsadila na světle fialový, který nese jméno Nebula. 


Ani tentokrát jsem nezapomněla na černou linku od Essence a na mou aktuálně nejoblíbenější řasenku od Maybelline Lash Sensational. Spodní linku jsem vykreslila světlým zeleným stínem Aurora i když se může zdát, že se k dnešnímu líčení vůbec nehodí, mě to přišlo jako skvělá alternativa jak líčení ještě víc ozvláštnit. 


Obočí je už zajetá klasika 04 Hot Chocolate od E-style spolu s gelem od Essence. Na pleť jsem tentokrát zvolila makeup od značky Hean, odstín 303 Nature, který mi poslala Blanka ve swapu. Na nedokonalosti jsem si zamilovala korektor od Maybelline v odstínu 15. Po delší době se také dostal na řadu bronzer od Catrice v odstínu 010 Light bronze. Od Catrice je i tvářenka. Tahle je myslím hodně profláknutá, hlavně mezi příznivci seriálu Pretty little liars. Nese totiž název 060 Rosewood Forest. 


A poslední jsou rty. Přiznávám, že poslední měsíc je téměř nenosím, ale když už ano tak sahám po tomto Velvet sticku od Essence v odstínu 02 Peony star. Miluji ten odstín a jeho matný finish. 


Co vy a modré stíny? Nosíte je nebo se jim naopak vyhýbáte?

1 komentář:

Děkuji za každý Váš komentář..