pondělí 22. srpna 2016

Západ slunce s Rio Rio

Nedávno byla pro mé líčení inspirací Lucka z Get The Louk. U dnešního líčení jsem se nechala inspirovat Verunkou z Maybeitsbaby. Verunku mám zkrátka co se týče inspirace nejraději. Dokáže vykouzlit kombinaci, která by mě zkrátka při pohledu na paletku ani nenapadla. Ona pro své líčení použila paletku Sleek Circus já sáhla po Rio Rio. 


Asi nemusím nijak dlouze popisovat, že jsem pleť upravila obvyklým způsobem pomocí makeupu od Gabriella Salvete a pro zamaskování nedokonalostí použila korektor od Maybelline v odstínu 15. Samozřejmě jsem vše nezapomněla zapudrovat pudrem od Dermacolu v odstínu Light.



Přejděme k tomu hlavnímu a to jsou oči. Nevím jak Vám, ale mě tahle kombinace žluté. oranžové a červené evokuje západ slunce. Žlutý stín s názvem City Of God jsem nejprve nanesla až do poloviny víčka a až následně jeho větší část zakryla oranžovým stínem Tropics . Tenhle krok udělal nenásilný a pozvolný přechod mezi barvami. Dělám to tak vlastně skoro u každého líčení. Vnější koutek jsem pak vykreslila červeným stínem Night Fever a přechody zjemnila světlým stínem Copacabana. 


Stejným způsobem jsem vykreslila i spodní linku. Vše jsem zakončila šedou linkou od Dermacolu v odstínu Intense Grey, překvapivě. Obočí je již klasika vykreslená stínem 04 hot Chocolate od E-style a zafixováno gelem od Essence.


Teď ale přijde chvilka omluv. Na rtech mám matnou Velvet stick rtěnku od Essence v odstínu 02 Peony star. Zapomněla jsem ji vyfotit, ale mrknout na ni můžete tady. Stejně tak jsem zapomněla na řasenku a to Angelash od Dermacolu, kterou tu ale už máte v samostatné recenzi. Na tvářích je tvářenka od Nars v odstínu Outlaw a konturovala jsem překvapivě stejným stínem jako jsem vykreslovala obočí. Kdo by řekl, že to na fotce nakonec nebude ani znát. 

Co vy a takto výrazné líčení. Je to Váš šálek kávy či nikoli?

Žádné komentáře:

Okomentovat

Děkuji za každý Váš komentář..