středa 7. září 2016

Balíček z Vivantis.cz

Krásné středeční ráno přátelé. Půlka týdne je konečně tady a já Vám konečně můžu ukázat, co jsem si vybrala za tisíci korunový poukaz, který jsem vyhrála v rámci soutěže #BYTSAMSEBOU.


Objednávala jsem sice začátkem srpna, ale protože jsem při házení produktů do košíku nesledovala skladové zásoby, objednala jsem si i primer, který měl být k dostání až kolem 16. srpna. Ze šestnáctého pak bylo dvacátého a najednou i půlka září. Nakonec mě paní z Vivantisu kontaktovala a nabídla mi náhradní produkt a hned byl balíček druhý den doma. A co jsem si tedy nakonec vybrala?

Ecodenta - zubní pasta s černým uhlím 100 ml

Jako první jsem zvolila pastu na zuby s černým uhlím. Slibuje že vybělí zuby, sice tomu moc nevěřím, ale baví mě už jen ten fakt, že pasta je opravdu černá.




Naturalium - Tělový sprej Mango 200 ml

Od značky Naturalium jsem si vybrala rovnou tři produkty. Už delší dobu jsem po nich pokukovala v Teta drogerii a teď když jsem vyhrála poukaz, říkala jsem si proč to nevyužít. Tělové spreje jsem původně chtěla dva i kokosové variantě, ale po očichání v drogerii jsem usoudila, že kokos je na mě až moc silný a z košíku jsem ho zase vymazala.



Kallos - Intenzivně regenerační maska Chocolate 275 ml

Masky na vlasy od značky Kallos jsou hodně chválené a stojí opravdu pár kaček. Už jsem si chtěla nějakou pořídit na veletrhu, ale slečna vůbec nechápala co po ní chci. Příště by to třeba na stánku chtělo někoho kdo mluví česky.




No a nejsem troškař, takže masky jsem si vzala rovnou dvě.



Na téhle bázi se mi zasekl celý balíček. Původně jsem od stejné značky chtěla jakési kapky pro zvýraznění pigmentace stínů. Bohužel den za dnem se oddalovalo naskladnění, až mi nakonec slečna napsala, že bohužel už to nejspíš nikdy skladem nebude a nabídla mi tuhle náhradu.


Travalo - plnitelný flakon na parfém 5 ml

Atomizér , který by se dal plnit jen nasazením na flakonek parfému jsem si přála už dlouho. Mám jich doma několik ale žádný není plnitelný tímto způsobem. Konečně jsem si tak splnila sen a ušetřila spoustu nervů.



DKNY - Be delicious Paris 50 ml

Další splněný sen je tenhle parfém od DKNY. Už jen ten flakon mě přivádí do extáze. Moc se mi to nepovedlo vyfotit ale na stříbrné části jsou památky Paříže jako Eiffelova věž, Louvre, Notre Dame atd. Zkrátka láska na první pohled.


Všechny produkty samozřejmě uvidíte ještě v pátečním videu s nákupy a posléze i v recenzích zde na blogu. A pokud máte něco z produktů ozkoušeno, tak se určitě podělte o zkušenosti.

Žádné komentáře:

Okomentovat

Děkuji za každý Váš komentář..