středa 14. září 2016

Můj aktuální seznam přání

Krásné středeční ráno přátelé. Je něco málo po šesté a já už sedím ve vlaku směr práce. Začínám sice až v jedenáct, ale nemám na výběr. Nic jiného mi odtud nejede. Přála bych si lepší spoje. A když nad tím přáním přemýšlím, říkám si, že těch přání mám víc a že bych se o ně mohla pi delší době opět podělit. Mám přání kosmetická, nekosmetická, hmotná i nehmotná a dneska se o pár z nich podělím.


První věc, po které mé srdce prahne jsou hodinky. Mám jich spousty, ale je to opravdu posedlost. Momentálně mám vyhlídnuté hodinky kombinace zlaté a stříbrné od značky Storm model Crystalex.



Druhá věc asi mnohé překvapí, ale přeju si batůžek. Chápete, na ty dny kdy běháte po nákupech a taška na ramenu vás už po hodině začíná otravovat. Nechci ale vypadat, že jsem zdrhla z tůry do hor, takže nějaký solidně vypadající z koženky.


Věc třetí asi mnohé pobaví, ale já si přeju velkou zásobu paměťových karet. Nevím jak to dělám ale během půl roku jsem zničila tři paměťové karty.


S tím souvisí i následující položka na seznamu. Nový notebook. Nemůžu uvěřit že ten můj po čtyřech letech už stagnuje a nechce se mu makat. Tady nemám ani představu o značce takže foto opravdu jen ilustrativní.



Jsem holka parádivá a chybí mi náušnice do druhých dírek. Stříbrné doma mám, ale nějak mi nesedí a tak bych ráda zlaté. Jediné co vím, že by měly být drobné.


Neměla bych zařadit i něco z kosmetiky? Co třeba štětce od Zoeva? Měla jsem Sigmu, ale po čase jsem ji rozprodala a štětce co mám doma mě pomalu opouští. Zoeva je chválená tak proč nevsadit na jistotu.


Tvářenka od Urban Decay v odstínu Bittersweet uzavírá aktuální seznam přání. Pro někoho asi nenositelný odstín, ale já jsem z ní nadšená od první chvíle co jsem ji uviděla.

A co je momentálně na vašem seznamu přání?

Žádné komentáře:

Okomentovat

Děkuji za každý Váš komentář..