středa 21. září 2016

Vyhlídka Máj

Je to už dlouho co jsem se s kamarádkou Terkou vypravila na Vyhlídku Máj. Plán byl skvělý ale nakonec těsně před cílem začalo pršet. Nehodlala jsem to vzdát a nakonec dorazila do cíle. Vydržela bych tam sedět hodiny a koukat se dolů pod sebe. Bohužel zhruba po patnácti minutách se přihnal obrovský liják, který mě vyhnal a já za doprovodů blesků a silného větru, který mě neustále vychyloval z cesty, doběhla do auta a z bot vylévala tolik vody, že bych své rybě naplnila akvárko.



Přejděme ale zpět k věci. Vyhlídka Máj je hodně známá, často ji můžete vídat v různých průvodcích a hlavně i v kalendářích.  Tento ráj na zemi najdete zhruba kilometr od vesnice Teletín. U autobusové zastávky je rovnou i rozcestník, takže nehrozí že zabloudíte. Na radu místních jsme auto nechaly na kraji louky, kterou jsme přeběhly rovnou k lesu a za necelých deset minut chůze po žluté značce se přede mnou otevřel neuvěřitelný pohled. Tím, že bylo celkem špatné počasí na vyhlídce nikdo jiný nebyl. Pokud se stejně jako já pustíte do šplhání po skále tak předem myslete na vhodné obutí. Já si vzala skateové boty, které mají jednu dost blbou vlastnost - v mokru kloužou, takže to byl velmi adrenalinový zážitek.


Pro návštěvníky z Prahy jezdí ze Smíchovského nádraží autobus číslo 438 přímo do Teletína a pro příznivce geocatchingu je tu někde schovaná i schránka. Pro návštěvu zvolte pěkné počasí ať vidíte co nejdál a určitě se hodí i dalekohled. Bohužel poslední dobou je vyhlídka hodně profláklá a tak musíte počítat s tím, že v době vaší návštěvy tam může být i narváno. 


Já se tam určitě chci vrátit na podzim kdy bude listí zbarvené do všech odstínů a pak i na jaře kdy všechno pokvete a snad mě nezastihne prudký liják jako tentokrát. 

Žádné komentáře:

Okomentovat

Děkuji za každý Váš komentář..