pondělí 5. září 2016

Zelené líčení s modrou spodní linkou

Příjemný start do nového pracovního týdne. Nevím jak u Vás ale u nás prší, přesto doufám, že dnešní den v práci uteče a já už za chvilku budu sedět ve svém křesle s kapučínem a knížkou. Dneska jsem v Pc našla zapomenuté líčení z nějakého videa a protože se mi moc líbí byl by hřích ho tu neukázat. 


K dnešnímu líčení jsem využila rovnou dvě paletky od značky Sleek a to Celestial a Candy. Jako vždy jsem začala od vnitřního koutku a nejsvětlejší barvou na rozjasnění z paletky Candy - Cream soda. Za ní jsem hned ze stejné paletky posadila krásnou zelenkavou Apple sour.




Ke ztmavení vnějšího koutku jsem pak používala zelenou Aurora z paletky Celestial a z téže paletky jsem na spodní linku použila modro fialovou Saturn´s ring a je to opravdu nejkrásnější odstín. 


Vše jsem zakončila černými linkami od Essence, které teď používám pořád a stejně tak pořád používám i řasenku od Maybelline. Obočí už klasicky vykresluji hnědým stínem od E style v odstínu 04 Hot Chocolate a fixuji gelem od Essence v odstínu 02.


Pleť jsem sjednotila makeupem od Gabrielly Salvete a zapudrovala sypkým pudrem od Dermacolu. Tváře mám vykonturované tvářenkou od Catrice v odstínu Toffee Fairy a i tvářenka jako taková je od Catrice a nese název Rosewood Forest. A vše je dokončené rtěnkou od Essence v odstínu 02 Peony Star.

Žádné komentáře:

Okomentovat

Děkuji za každý Váš komentář..