pondělí 31. října 2016

Sportique: Tělové mléko Piňa colada a Přírodní tělové a obličejové mýdlo Jasmín

Úspěšný start do dalšího pracovního týdne. Dnes se spolu podíváme na další dva produkty z řady Wellness řady od značky Sportique. Konkrétně na Tělové mléko s vůní Piňa colada a na Přírodní tělové a obličejové mýdlo s vůní Jasmínu.


Pro oba produkty platí, že mají pro mě osobně pěkné obaly. Matné hnědé lahvičky na první pohled vypadají jako sklo, ale jedná se o plast, který zdobí jednoduchá etiketa. 




Jak to už u tělových mlék bývá tak i u tohoto je konzistence řidší. Krásně se roztírá a rychle se vstřebává a hlavně nelepí. Hydratace je pro mě v tuto chvíli dostačující, ale s ročním obdobím by se klidně mohla změnit. Díky obsahu makadamového a kokosového oleje spolu s bambuckým máslem krásně vyživuje sušší místa na pokožce. Parfemace je opravdu věrná Piňa Coladě a nejednou jsem měla chuť mléko ochutnat. Ačkoliv jsem velký milovník hlavně tužších tělových másel tak se mi tento tělový krém zalíbil natolik, že plánuji jeho opětovnou koupi. 


Složení produktu: 
INCI: Aqua, Caprylic/Capric Triglyceride, Cetearyl Alcohol, Glyceryl Oleate, Glyceryl Stearate, Potassium Olivoyl Hydrolysed Wheat Protein, Glycerin, Alcohol denat., Coco – Caprylate, Cocos Nucifera Oil, Macadamia Integrifolia Seed Oil, Butyrospermum Parkii Butter, Cetyl Alcohol, Aloe Barbadensis Leaf Powder, Chondrus Crispus Extract, Ethyhexylglycerin, Phenoxyethanol, Methyl Glucose Sesquistearate, Tocopherol, Parfum, Benzyl Benzoate, Coumarin, Limonene

Přírodní tělové a obličejové mýdlo - Jasmín 200 ml 179,- (aktuálně není v nabídce)


Mýdlo jsem si absolutně zamilovala, hlavně díky jeho parfemaci, která je výrazná ale nijak nevtíravá. Připomíná mi dětství u babičky, která nejen že měla kolínskou vodu s jasmínem, ale i samotný jasmín nám rostl na zahradě. Samotné mýdlo při použití moc nepění, ale myslím, že to není na překážku. Kůži bez problému zbavilo zbytků masážních olejů nebo i opalovacích přípravků, což jsem v létě ocenila ze všeho nejvíc. Neměla jsem pocit vysušenosti, ale i tak jsem se téměř po každé sprše namazala tělovým mlékem (asi ze zvyku). Ve dnech kdy jsem se po koupeli nenamazala byla parfemace produktu cítit z mojí pokožky ještě pár hodin, což mi osobně vyhovovalo. Podle popisu na lahvičce by se produkt mohl používat i na vlasy, což jsem osobně bohužel nevyzkoušela. Určitě také nesmím zapomenou pochválit praktický uzávěr který stačí pro otevření jen stisknout, nikde nic nešroubujete, nikde nic nepadá. 


INCI: Aqua, Sodium Cocoamphoacetatae, Glycerin, Lauryl Glucoside, Sodium Cocoyl Glutamate, Sodium Lauryl Glucose Carboxylate, Decyl Glucoside, Sodium Sheabutteramphoacetate, Citric Acid, Ethylhexylglycerin, Phenoxyethanol, Algae Extract, Parfum, Aloe Barbadensis Leaf Powder, Hexyl Cinnamal, alfa-Isomethyl Ionone, Linalool, Limonene, Butylphenyl Methylpropional, Benzyl Salicylate, Hydroxyisohexyl 3 – Cyclohexene Carboxaldehade, Coumarin

Zkoušeli jste také výrobky od značky Sportique? A jaké máte zkušenosti?



*Balíček mi byl zaslán v rámci spolupráce.

Žádné komentáře:

Okomentovat

Děkuji za každý Váš komentář..