pondělí 12. prosince 2016

Essenté: Set pro intenzivní péči o akné

Před pár měsíci jsem díky Hance z kanálu Pelican Beauty dostala možnost vyzkoušet značku Essenté. Do té doby jsem tuto značku vůbec neznala, o to víc jsem se na její testování těšila. Essenté je profesionální kosmeceutickou značkou, jejíž celý vývoj i výroba probíhá na území České republiky.



K testování jsem obdržela set pro intenzivní péči o akné, který je zaměřen na eliminaci příčin vzniku akné, redukuje tvorbu kožního mazu a podporuje regeneraci pleti. Vhodný je pro problematickou, mastnou pleť se sklonem k akné.

Set se prodává v dárkové krabičce a obsahuje tři produkty o 100 a 50 mililitrech. Všechny produkty jsou baleny v plastových obalech s jednoduchým potiskem.


Čisticí gel s AHA kyselinami 3%


Čisticí gel s 3% obsahem AHA kyselin je vhodný pro péči o problematickou pleť. Obsahuje kyselinu mandlovou, která odstraňuje odumřelé buňky a uvolňuje ucpané póry, čímž předchází tvorbě nových zánětů.



Balení gelu je z celé sady největší, obsahuje 100ml. Konzistence gelu je spíše řídká, ale o to lepší se produkt dostává z lahvičky. Uzávěr je řešený klasickým klik systémem, který mám u produktů nejraději – nikde nic nešroubujete, nikde Vám nic nepadá.

Při každodenním používání snížil tvorbu kožního mazu, pleť zmatnil a to bez pocitu pnutí nebo nepříjemného štípání. Při používání je nutno dát si pozor aby se Vám gel nedostal do očí – nic příjemného to není. 

Zklidňující krém 50ml

Krém má lehkou konzistenci, rychle se vstřebává a hezky zmatňuje. Produkt se dá používat jako denní ale i noční krém. Já osobně ho používám jako denní krém a zároveň jako podklad pod makeup, který na něm bez problému vydrží „celý den“ (8 – 10hodin, déle jsem nezkoušela). Balení je opatřeno pumpičkou a velmi sympatické je i provedení, kdy se dno zvedá nahoru a tak nepřijde ani „kapka“ produktu nazmar.


Aktivní booster při akné


I tato lahvička má obsah 50ml. Konzistence je řidší gelová, po nanesení lehce lepká dokud úplně nezaschne. Nanáším ho lokálně na potřebná místa a nechávám působit přes noc. Začínající pupínek tak zklidní a většinou do tří dnů i vyhojí, tuto informaci však nepovažujte za bernou minci, přeci jenom každý má jinou pleť a jiné akné.


Stejně jako u zklidňujícího krému tak i zde se při aplikaci zvedá dno vzhůru a produkt tak spotřebujete celý.

Celou sadu můžete pořídit na stránkách Essenté za 1392korun.


Celkově jsem s touto řadou velmi spokojená a po jejím spotřebování si ji určitě pořídím znovu, protože jako jedna z mála mnou vyzkoušených sad pro boj s akné opravdu funguje. 




*Balíček mi byl zaslán v rámci spolupráce.

Žádné komentáře:

Okomentovat

Děkuji za každý Váš komentář..