středa 14. prosince 2016

Milý Ježíšku ...

Už jste si napsali Ježíškovi? Už máte dárky pro své blízké? Já kupuji dárky průběžně celý rok a to z prostého důvodu. Pracuji v obchodě a tak zatímco lidé začínají bláznit, lítat a tlačit se v obchodech 14 dní před Štědrým dnem, já už musím být na té druhé straně a vybrané dárky markovat a balit. Na předvánoční tlačenice nemám zkrátka čas. 
Letos to uteklo strašně rychle a já vlastně ani pořádně nevím co si přát. Jistě, že si něco přeju, ale spíše jsou to věci nákladnější a ty bych si radši koupila za své peníze než aby jsem očekávala, že mi je koupí rodina. Je nás hodně, mám ještě další tři sourozence a ty už mají povětšinou své rodiny a děti. Mamka kupuje dárky úplně vše včetně našich sousedů, tak je asi jasné že si nemohu k Vánocům napsat o auto. Přiznám se bez mučení, že jsem si mamce řekla o přívěsek na Pandoru, abych na ni měla památku. O nic dalšího jsem si nikomu neříkala, ale i tak se s Vámi chci podělit o seznam přání, která bych si chtěla do příštích Vánoc splnit třeba i já sama.

Věc první a den ode dne akutnější je nový počítač. Chudinka můj malý trochu dosluhuje. Vím o tom už delší dobu, ale pořád ještě nebylo peněz navíc a hlavně jsem hrozně nerozhodná jaký notebook si vlastně koupit. Za tu dobu co ho vybírám jsem to už třikrát změnila a myslím, že než budu mít peníze pohromadě tak to ještě párkrát změním. 



Do čeho bych také chtěla zainvestovat je kabelka. Na Korse se opravdu nechystám, bohatě by mi postačila kabelka od značky Elega. Tenhle typ kabelek mám nejraději a i jich pár levnějších vlastním. Například hnědou z F&F asi za 550 korun které už se začínají trhat uši. 
K té kabelce by se mi hodila i peněženka. Mám svou oblíbenou s Eiffelovkou a ačkoliv je věčně prázdná tak se páře jako kdybych v ní přenášela pytel zlaťáků. 
Pomalu, ale jistě mě začínají opouštět i některé štětce, ať už Sedona Lace nebo i ty levnější z ebay. Každodenní tříleté používání je na nich zkrátka vidět a já si slintám na štětce od Zoevy. Měla jsem možnost je vidět živě u Lucky ze Světa podle Lu a jsem jimi okouzlená.


(Víte, že teď u psaní článku sedím v kavárně, kde hraje jedna Vánoční písnička za druhou a já mám zásek, protože mě nenapadá nic dalšího co bych si přála vlastnit?)

Spíš než do kosmetiky, oblečení a techniky bych totiž nejraději budovala společný domov s přítelem. Ještě za sebou nemáme ani první Vánoce a já už si představuju jak budou vypadat ty další. Rozumějte, mám představu našeho domu a jak bude vyzdobený obývák, jaký bude adventní věnec na stole. Jsem asi opravdu blázen. Zkrátka bych si přála za rok touhle dobou mít už náš domov. Moc skromná nejsem, že?

Teď je řada na Vás. Co si přejete pod stromek od blízkých nebo co si chcete splnit za přání v příštím roce?

Žádné komentáře:

Okomentovat

Děkuji za každý Váš komentář..