pondělí 5. prosince 2016

Weleda: Ochranný měsíčkový balzám

Už je to delší dobu co mi Vivantis zaslal Měsíčkový ochranný krém od značky Weleda. Ze začátku jsem byla trochu v rozpacích, zda produkt využiju, ale nakonec byla moje obava zbytečná.


Měsíčkový krém byl vůbec mojí první zkušeností se značkou Weleda. Díky svému složení (měsíček v bio kvalitě, včelí vosk, tuk z ovčí vlny, mandlový olej..) je vhodný pro děti a to už od miminek, ale i pro dospělé coby ochrana na horách při ošklivém počasí.

Balení je klasická tuba o obsahu 30ml v papírové krabičce. Konzistence není tuhá, jako jsem zvyklá u klasické měsíčkové masti. Díky obsahu oleje připomíná konzistencí řidší pastu na zuby. 

Aplikovat se má před pobytem venku, já ho ale převážně používám na noc a to na suché rty, ruce, paty, které krásně vyživí, ale i na rozňoumané akné, které se díky tomu hojí rychleji a hlavně bez strupů.
Stačí ho opravdu maličko, protože je mastnější, ale přesto nemáte pocit že by dusil pleť. Díky těmto vlastnostem se jistě stane mou stálicí. 30ml seženete od 179 korun.



*Produkt mi byl zaslán v rámci spolupráce.

Žádné komentáře:

Okomentovat

Děkuji za každý Váš komentář..