pondělí 12. června 2017

Pokusný "králík" Terka

Jestli jsem si myslela, že něco nezvládnu tak to nalíčit druhou osobu. Jistě někdo může namítnout, že na tom není nic těžkého, ale když dáte dohromady mé nervozitou klepající se ruce a chybějící cit zda už moc netlačím, tak už jde o pořádnou výzvu. Jako první jsem líčila šéfovu dceru na ples její kamarádky a nedlouho poté i na její vlastní maturitní ples. Bohužel oboje líčení probíhalo vcelku ve spěchu a tak nemám fotky.


Nicméně mám tu pro Vás fotky líčení kamarádky Terky, která se normálně moc nelíčí, ale tentokrát chtěla na své fotky něco výraznějšího. Tedy z jejího pohledu. Pro mě je tohle klasické líčení na každý den. Terka měla už jistou představu v jakých barvách by líčení mělo být a tak mi dost usnadnila práci. 


Celé líčení jsem začala makeupem i když jsem věděla, že některé oční stíny budou prášit a opadávat. Jenže Terka má jinou pleť a tak jsem netušila jak se použitý makeup zachová a asi bych se hodně vztekla, kdybych ho nechala na závěr a pak ho musela zase odličovat.  Jednodušší bylo pak opadané stíny uklidit.


Na celé líčení jsem tedy použila:



Makeup Catrice HD liquid coverage v odstínu 010 Light beige
Korektor Catrice liquid camouflage v odstínu 010 Porcellain
Zapečenou tvářenku Milani v odstínu 07 Fantastico mauve
Bronzer Essence v odstínu 02 love to be matt, ale domnívám se, že již není v prodeji.



Stíny pro líčení očí jsem vybírala z paletek od Urban Decay a to konkrétně Naked Smoky a výroční paletky XX Vice LTD Reloaded a dále z mnou sestavené paletky značky Inglot.
Do vnitřního koutku jsem použila stín z paletky XX LTD s názvem Roadstripe. Je to stín co se tváří jako bílo - stříbrný a přitom to umí rozbalit do modrých a fialových odlesků.



Přes celé víčko jsem nanášela kombinaci zlatých stínů ze všech paletek Goldmine (LTD), Radar (Naked Smoky) a zlatý stín z paletky Inglot. Číslo si bohužel nepamatuji ale jedná se o stín z kolekce Noble.
Ohyb oka jsem ztmavila a vystínovala kombinací vínového stínu Gosh (LTD) a šedého stínu (N. Smoky).



Linky kreslit druhému opravdu neumím a tak se vše zakončilo řasenkou Rimmel Scandal Eyes. Kartáček je ohromný a Terce vůbec nesedl, takže nalíčit řasy byl dost oříšek a na některých fotkách jsou nedostatky vidět. Obočí jako vždy zvýraznil stín od E-style 04 Hot chocolate. 
Rtěnka je od Avonu z matné kolekce v odstínu Berry Blast. Ta je přímo Terky a tudíž na fotce chybí. 



Rtěnka by si zasloužila konturku, protože se během pár desítek minut začala rozpíjet mimo rty a u tak výrazné barvy to určitě není nic úžasného.


Co Vy a líčení druhé osoby? Máte s tím problém jako já nebo Vám to jde od ruky jako kdyby jste líčily sebe samu?

1 komentář:

  1. Ahoj Verů, moc krásný článek a líčení se Ti moc povedlo, jen to obočí, asi bych ho dokreslila více ze předu, no budu líčit opět kamarádku na svatbu a kamarádku budu učit líčit a pracovat s líčidly, to bude porod. krásný víkend. E.

    OdpovědětVymazat

Děkuji za každý Váš komentář..