pondělí 4. září 2017

BingoSpa - Kakaové tělové máslo s broskví

Doufám, že máte příjemný vstup do nového týdne a do nového školního roku. Dnešní recenze totiž zase tak příjemná asi nebude. Možná je to tím, že jsem náročná nebo rozmazlená a nebo si jen výrobci hází názvy produktů jak se jim to hodí. Na paškál si opět vezmu značku BingoSpa a další produkt určený na tělo. V nedávné době jsem psala o séru, které se pro mě stalo přešlapem, od tělového "másla" jsem měla daleko větší očekávání. Opět nebylo naplněno.


Oficiální popis zní "Hutné tělové máslo se dobře roztírá a rychle se vstřebává. Pokožku zanechá hydratovanou a dlouho vonící po broskvích".

Začneme tedy tou hutnou konzistencí, která je sice slibovaná, ale skutečnost je jiná. Jedná se opět o klasickou konzistenci tělového krému nikoli másla a tužší konzistenci z toho zkrátka nedostanete ani uskladněním v ledničce.  Tvrzení o rychlém vstřebání a dobrém roztírání mohu potvrdit. Pro mou pokožku je hydratace dostačující jen pro několik hodin (cca 4 - 5) poté už mám opět pocit pnutí. Co se týče samotného provonění pokožky tak osobně po pár minutách nic necítím, ale možná je to na posouzení každého. 

A jak už je moje klasická věta, pokud nesháníte klasické tuhé máslo a dlouhodobou hydrataci můžete se po tomto produktu podívat. 250g seženete za 189 korun. Záleží jen na Vás zda usoudíte, že je to dobrá investice.

Žádné komentáře:

Okomentovat

Děkuji za každý Váš komentář..