pátek 1. září 2017

Nákupy pro mimčo | Pepco a Kik

Druhé video s dětskou tématikou - další nákupy z Pepca a Kiku. Než jsem stačila hodit video sem na blog, už se objevují komentáře proč zelená, že je to vše pro kluka. Oblečení se kupovalo převážně červen, začátek července a to jsem ještě pohlaví nevěděla, takže zelená a modrá jsou z našeho pohledu skvělou volbou. Lepší holka v modré a zelené než kluk v růžové. V nákupech, které jsem udělala v srpnu už jsou legíny s růžovým zajíčkem a růžová vestička. Celkově se ale růžovou snažíme nekupovat. Mám v rodině dvě holky a je tu po nich spousta růžového oblečení a tak se snažím protlačit i jinou barvu, která by v budoucnu mohla posloužit i klukovi. Běžně bych nad komentáři tohoto typu mávla rukou, ale mám období kdy hormony opravdu cloumají a tak mě moc mrzí, když tam čtu, že mám mít růžovou a že modrý kočárek pro holku ne. Samozřejmě máte právo na svůj názor a my s přítelem máme taky svou představu, ale v současné chvíli jsem opravdu cíťa. Pokud má někdo dojem, že jsem netykavka a nic se mi nesmí říct, tak bohužel máte v tuhle chvíli asi pravdu.  

1 komentář:

  1. juu to opravdu vypada ze nakupujes na chlapecka 😂 ale rozumim ti, taky nemam rada ruzovou a mam holcicku...prevazne je ve fialove, bezove a sede 😊 zrovna v Pepcu tam prijdes a vetsinou mas strikne ruzove veci pro holky a modre pro kluky 😣 jinak puncochace kupuji u vietnamcu, tam sezenes uplne malinke ve vselijakych barvach a material je dobry...jinak tam moc nenekupouju, ale puncochy a prtavy cepicky maji dobre 😉 preji ti at jste zdravy a v pohode...mej se fanfarove! 😊

    OdpovědětVymazat

Děkuji za každý Váš komentář..