pondělí 6. listopadu 2017

Sprirulina Pura

Dneska tu mám opravdu největší rest za celou dobu co píšu blog. Nesnažila jsem se to dohledat, ale myslím, že tak minimálně dva a půl roku to bude, co jsem dostala k testování doplněk stravy Spirulina Pura. Na druhou stranu se z mého hlediska těžko posuzuje doplněk stravy v krátkém časovém úseku, takže s touhle časovou prodlevou mohu alespoň porovnat, zda mi Spirulina nějak pomohla či nikoliv. 


V první řadě by bylo vhodné některým přiblížit co vlastně Spirulina Pura je. Jedná se o zelenomodrou řasu, patřící k nejstarším organizmům na Zemi, která nabízí unikátní výživu, posílení a ochranu organismu. Je bohatá na rostlinné bílkoviny, Beta - karoten, železo, vitamín B12, vzácnou esenciální mastnou kyselinu GLA a nabízí obrovskou škálu vitamínů, minerálů a živin. Navíc je přírodně bezlepková. 

Spirulina Pura je nazývána přírodní super-potravinou 21 století. 
Na co vše Spirulina Pura působí a co nabízí

- výživa, posílení a ochrana organismu
- zvyšuje imunitu, snížením vysokého krevního tlaku, při cukrovce
- nejúčinnější přírodní prostředek na podporu hubnutí
- detoxikuje krev, játra a ledviny
- zlepšuje krvetvorbu
- dodává energii atd..

Doporučené dávkování je  4 - 6 tablet 3x denně. Osobně jsem brala dvě tablety 3x denně a o to déle mi vydržela. Délka užívání je 2-3 měsíce.

Více o samotné Spirulině a jejím užívání se dočtete zde.

S odstupem času bych mohla s klidným svědomím říct, že na mě měla Spirulina Pura pozitivní vliv. Největší vliv jsem zaznamenala v oblasti posílení imunity. Zhruba od 23 let mě každý rok v období prosince a ledna skolí angína. Vysoké horečky, oteklý krk a neuvěřitelné bolesti kloubů a svalů. Dva roky zpět co jsem tablety užívala se mi nachlazení i angína vyhnula obloukem, rok zpět jsem měla jen lehký průběh, zvýšená teplota ale žádné bolesti.

Řekla bych, že i energie jsem měla víc než jindy. A co se týče hubnutí, tam jsem nijak výrazné změny nezpozorovala, ale je pravdou, že jsem se na správné užívání za cílem zhubnout nesoustředila. S ohlédnutím zpět se přikláním k názoru, že Spirulina Pura opravdu funguje a určitě stojí za vyzkoušení. Já osobně se k ní chystám opět vrátit.

Máte také zkušenosti se Spirulinou nebo Chlorellou?


* Tablety Spirulina Pura mi zaslal e-shop chlorellacentrum.cz

Žádné komentáře:

Okomentovat

Děkuji za každý Váš komentář..