pondělí 18. prosince 2017

Mé Vánoční náušnice

Krásný pondělní večer. Loni jsem se touhle dobou dušovala, že se letos polepším a na Vánoční čas budu připravená. Budou Vánoční videa a DIY a spoustu dalšího. Realita je ale jiná. Nějak jsem nepočítala s tím, že ze mě bude mamka. Mohla jsem se připravit během prázdnin , když jsem byla na neschopence, ale popravdě, kdo by se chtěl pařit v Santovské čepičce pod světly vedle Vánočního stromku když bylo venku 40°C?! No prostě to nevyšlo, možná příští rok, ale už nic neslibuji. Abych tu ale něco Vánočního přeci jenom měla, ukážu Vám sbírku mých Vánočních náušnic.


Úplně první, které jsem si pořídila jsou tyto zelené Vánoční ozdoby. Na háčku byly původně ještě zelené korálky, bohužel jsem je poztrácela. Sehnala jsem je v Kauflandu za 30 korun.


I tyhle úžasné stromečky jsem sehnala v Kauflandu za 30 korun a je to můj už druhý pár. Z toho prvního se mi povedlo jednu ztratit. To jsem celá já, ale naštěstí je rok na to měli znovu. 


Náušnice připomínající sněhuláka mám asi dva roky. Vím, že cena byla opět do 50 korun, ale kde jsem je koupila si nemohu vzpomenout. Něco mi říká, že to zase byl Kaufland, ale ruku do ohně bych za to nedala. 


Tyhle roztomilé dárečky jsem kupovala v Kik za 20 korun. Dost podobné ale nabízí i Avon. Tam je ale cena o dost vyšší a to tuším kolem 150 korun. 


I tyhle lízátka jsou z Kik za 20 korun a stejně jako balíčky se dají sehnat i u Avonu, tam je ale cena opět vyšší.


Sobí náušnice jsou záhada. Nevím kolik byla jejich cena a ani netuším kde jsme k nim přišla. 


První náušnice s dříkem (to je ta tyčka co se strká do dírky), které mi evokují Vánoční věnec jsem dostala v balíčku od jedné sledovatelky. Nejsem si ale už vůbec jistá, od které, takže se omlouvám.


Jestli mě paměť  neklame, tak i stromečky jsem dostala darem, takže je to stejný případ jako náušničky výš - cenu a místo nákupu neznámé. 


Tyhle punčochy nebo ponožky, či co to je, mám strašně ráda. Jsou z Kik, cena byla kolem 25 korun a jsou nádherné. Jediné co mě mrzí je fakt, že obě jsou na stejnou stranu. 


Poslední jsou zase sobíci. Tihle jsou ale oproti těm předešlým o dost těžší. Kupovala jsem je v Primarku a cena byla zhruba 3,50 Eur. 

Co Vy a Vánoční náušnice? Vlastníte nějaké nebo Vám to přijde infantilní?

Žádné komentáře:

Okomentovat

Děkuji za každý Váš komentář..