pátek 24. srpna 2012

Letíííím

Tak už je to tady! Za pár hodin letím do Tuniska. Konečně jsem se dočkala. Od ledna to bylo dlouhé odpočítávání a spousta nervů v práci a vlastně nejen v ní. Až se za 14 dní vrátím dáme si nějaké fotky z dovolenky, podíváme se na pět nepostradatelných výrobků z mojí kosmetické taštičky, na bělení zubů a nebo třeba i na obsah mojí kabelky.

Vám všem co se vracíte do školních lavic nebo tam vedete poprvé své ratolesti přeju hodně štěstí a trpělivosti, protože ne všechny děti se do školy těší jako jsem se těšila já (samozřejmě jen na prvním stupni, pak jsem pochopila a co tu jde..). Těm co půjdou po škole poprvé do práce přeju hodně úspěchů a ať Vás zvolená práce baví (ne jako mě – o čemž si taky popovídáme až přiletím zpět).

Užijte si zbytek prázdnin a dovolená a v Září AHOJ!

P.S. Děkuji všem za verejší návštěvu mého blogu. S číslem 105 to byl můj nejúspěšnější den. Ještě jedno velké DÍKY. :-*

Žádné komentáře:

Okomentovat

Děkuji za každý Váš komentář..