sobota 6. října 2012

Po stopách Ludvíka II. Bavorského

Tento článek měl být uveřejněn už začátkem týdne. Bohužel tragicky zahynul jeden z mých nadřízených a tak nebyl čas ani nálada na blog. Článek jsem měla napsaný už v neděli večer a tak ho nebudu přepisovat a doufám, že si o tomhle víkendu rádi přečtete o tom víkendu minulém.

 Prodloužený víkend je za námi a já jsem po něm lenivější než kdykoli jindy. Dneska jsem se z postele hrabala rekordních pětadvacet minut a dalších čtyřicet mi zabralo čištění zubů, česání a oblíkání. Byla jsem opravdu jako zpomalený film.

Jak už jsem Vás informovala v minulém příspěvku, prodloužený víkend jsem využila k návštěvě zámku Herrenchiemsee na ostrově Herrenworth, který nechal postavit Ludvík II. bavorský a jedná se o nedostavěnou kopii zámku Versailles. Výkladem o zámku či životě samotného Ludvíka Vás unavovat nebudu, přečíst si o něm můžete třeba TADY.
















Kromě ostrova Herrenworth jsme navštívili i nedaleký ostrov Fraueninsel s klášterem.




















Snad Vám velká dávka fotek udělala radost.



Žádné komentáře:

Okomentovat

Děkuji za každý Váš komentář..