úterý 27. listopadu 2012

Our colorful worlds

Kamarádka Tereza tedy hlavně zvaná Terry si včera založila blog. Nic neobvyklého, že? Denně to dělá kde kdo. No a dostala nápad, že si ho založíme dohromady a budeme se střídat v přispívání. Proč ne? Zní to přece tak skvěle! No možná jsem milé Terry měla říct, že už jeden blog mám a že jestli touží po tom, aby se název blogu skloňoval a zmiňoval v rozhovorech několika dívek například na autobusové zastávce při čekání na spoj tak nejsem ten ideální parťák.

Terry dala dohromady název, obsah i první příspěvek blogu a na mě zbylo zařídit menu a napsat článek druhý. V uvítacím příspěvku si vymyslela, jak jsem vtipná, zábavná a já nevím co ještě a řekla „Napiš jim tam něco o sobě, uvidíš, že nám to půjde“. Zajímalo by mě kolik skleniček (spíš lahví) vína v sobě měla, když se rozhodla sdílet svůj blog právě s mojí maličkostí. Díky hlavnímu příspěvku teď budoucí čtenáři budou očekávat z mojí srandu a dočkají se – no ani nevím jak to nazvat.

Terčin (a prý i můj) blog najdete ZDE!

Žádné komentáře:

Okomentovat

Děkuji za každý Váš komentář..