čtvrtek 6. prosince 2012

Dvoufázový odličovač očí - green line versus Senza Bio H2O – Bioderma

Dvoufázový odličovač očí - green line

Kdyby nebylo Senza boxu asi bych o téhle značce i odličovači nic nevěděla. Byla jsem na něj strašně moc zvědavá protože odličovače moc nepoužívám. A jak to tedy dopadlo?
Zásadní problém tkvěl v mém zapomínání. Většinou se odličuju stylem „hop do sprchy a mejdlo to zařídí“. Po překonání prvního problému jsem začala s testováním.


-          Co bych u něj ocenila je typická (nenadchne – neurazí) lahvička s malým otvorem pro dávkování, takže ho nerozlejete (to oceňuju hlavně já).
-          Má docela příjemnou vůni, což ocení hlavně citlivější slečny.
-          Protřepání musí být opravdu důkladné (trochu to připomíná šejkrování), aby se obě složky spojily a i tak musíte s nanesením na tamponek spěchat, protože se složky zase rychle oddělují.
-          Odličuje opravdu dobře a jednoduše i voděodolnou řasenku.
-          Je dost mastný. Mě osobně to zas až tolik nevyhovuje.  Při prvním použití mi natekl do oka, neštípal, ale měla jsem pocit jako bych si do oka mázla framykoin .
-          Určitě bych ho nepoužila na odlíčení celého obličeje ani ve stavu nejvyšší nouze právě po jeho přílišnou mastnotu ale na oči je opravdu dobrý.
-          Nízká cena kolem 80 korun je skvělou volbou pro parádnice bez vlastního příjmu.



Senza Bio H2O – Bioderma

Ke vzorku tohohle zázraku jsem se dostala přes tátu, o tom jsem už psala Tady. Četla jsem na ni spoustu chvály a tak jsem byla ráda, že ji můžu zkusit i já.

-          Balení průhledné a tak vidím, kolik ještě zbývá a malá dírka na dávkování, takže se nedá opět rozlít. Hurá!
-          Je jemná, nijak zvlášť parfemovaná, takže citlivky opět jásáme.
-          Silnější nalíčení (linky, voděodolná řasenka) si vyžaduje trochu přitlačení a dva tamponky na jedno oko.
-          Není mastná a hodí se na celé odlíčení obličeje.
-          Jedinou nevýhodou by mohla být vyšší cena (vyplatí se kupovat v akci 1+1 zdarma), ale investice se určitě vyplatí.


Kdybych si měla vybrat pouze jeden z těchto dvou produktů, určitě bych investovala do Biodermy, hlavně asi pro její nemastné složení.

Žádné komentáře:

Okomentovat

Děkuji za každý Váš komentář..