neděle 30. prosince 2012

TAG 11

Tenhle Tag jsem si našla na netu. Je teda pravda starší ale teď o volnu a o svátcích se mi nechce psát recenze tak si dáme něco oddychovějšího.

11 zajímavostí o mé osobě:

-          jsem docela malá. Zatímco v první třídě jsem byla pomalu nejvyšší při odchodu na střední a i na ní jsem byla druhá nejmenší ve třídě. Se 165 – 167 cm (podle toho jak mě doktorka změří) jsem mezi kamarádkami jako „ustřelený kecky“.

-          vlastním pro mé okolí nepochopitelnou hromadu bot. Celkem mám doma 74 párů bot.

-          ačkoliv mám slabost pro podpatky a mám 10 párů nosím je jen na plesy, protože na nich umím chodit jen po rovném povrchu. Na chodníku by to byla moje smrt.

-          stejnou úchylku jako mám na boty, mám i na kabelky. Do čtvrťáku jsem měla maximálně čtyři kabelky, teď jich mám asi osmdesát.

-          nemám ráda trapné situace ve filmech. Zatímco okolí se směje, mě je trapně za danou osobu na plátně.

-          když už jsme u filmů tak nemám moc ráda sci-fi filmy a seriály.

-          nemám ráda rozhovory s opilými lidmi

-          strašně ráda sleduju v televizi krasobruslení.

-          mám úchylku na luxování. Luxuju skoro každý den. Strašně mě baví, jak ty drobky z koberce mizí ve vysavači.

-          v minulém životě jsem nejspíš byla nějaká ryby nebo kachna. Miluju vodu. Dokážu strávit i dvě hodiny v koupelně a sprchovat se. Rodinu tím doháním k šílenství. Denně se sprchuji dvakrát až třikrát v průměru tak 20 minut na jedno koupání J

-          nerada chodím ke kadeřníkovi, protože mi vždycky ustřihne strašný kus vlasů a já pak musím vždycky rok a někdy i déle čekat než mi dorostou.


Součástí Tagu jsou i otázky, takže si na ně dáme odpovědi…


  1. Co se ti první vybaví, když se řekne dětství?
Určitě děda s babičkou u kterých jsem bydlela. Dědovi úžasný koláče s jablkama.

  1. Jaký dárek ti udělá největší radost?
Každý dárek mi udělá radost. Mám radost už jen z toho, že na mě dotyčná osoba myslela. Nemám ale moc ráda zabalené dárky. Nerada je rozbaluju z toho papíru. Nejlepší je prostě dát mi ho rovnou do ruky nebo ho nacpat jen do taštičky.

  1. Je něco co chceš umět a pracuješ už na tom?
Chtěla bych se umět ovládat. Jsou situace, kdy se strašně rychle nechám vytočit a tak se snažím ovládat. Ne vždy mi to ale vyjde.

  1. Nejbláznivější sen co se ti zdál?
Jednou se mi zdálo, že jím jablko a najednou jsem neměla zuby, jeden po druhém prostě vypadal. Byla jsem z toho tak vyvalená, že jsem se vzbudila celá zpocená a začala si sahat do pusy, jestli mám zuby na místě.

  1. Co tě přimělo začít blogovat?
Já už jsem měla blog někdy na střední, kdy mě k němu přivedla spolužačka Ivanka. Bylo tam spousta obrázků a básniček. Loni touhle dobou jsem objevila módní a kosmetické blogy a moc se mi to zalíbilo a tak jsem si řekla, že to zkusím taky. Že se alespoň vykecám, když nemám nejlepší kámošku.

  1. Z čeho máš největší strach?
To už jsem myslím někde zmiňovala. Mám panickou hrůzu z pavouků.

  1. Co ti vždycky zlepší náladu?
To že venku svítí sluníčko, pochvala od blízkého nebo naprosto cizího člověka, dobrá hudba, jídlo nebo film.

  1. Tvoje největší závislost?
Spánek, jídlo sluníčko a v tuhle dobu asi blog.

  1. Nejneoblíbenější domácí práce?
Jestli opravdu něco nerada dělám, tak je to utíraní prachu a nandávaní nádobí do myčky.

  1. Kam se chceš jednou podívat?
Míst kam bych se ráda podívala je spousta. Takhle narychlo mě napadají Spojené Arabské Emiráty, Ibiza, Maroko.

Žádné komentáře:

Okomentovat

Děkuji za každý Váš komentář..