neděle 20. ledna 2013

Na párty v pyžamu..


Tenhle příspěvek tu měl být už dneska ráno. Samozřejmě jsem zase měla na práci tisíce jiných věcí, takže jsem se k tomu dokopala až teď.

Jak už jsem se zmínila v minulém příspěvku, navštívila jsem pyžamovou párty. Ukecala mě do toho vlastně dlouholetá kamarádka a tak jsem si musela narychlo koupit nějaké pyžamo. Párty byla v restauraci ve vedlejší vesnici, ale i tak jsem se vypravila rovnou v pyžamu. Co se týče účasti, byla slabá. To je tak když si konkurenční restaurace dělají naschvály. I tak jsem si párty užila a ukážu Vám pár fotografií, které vznikly z kraje večera. Protože pak se docela dost pilo a někteří nenechavci mi chtěli zničit foťák, patrně jen tak z nudy aby zábava nestála.

Moje párty výbava.







Žádné komentáře:

Okomentovat

Děkuji za každý Váš komentář..