čtvrtek 17. ledna 2013

Stalo se dne sedmnáctého


Dneska jsem měla opravdu fajn den. Hned ráno se ukázalo, že Boží mlýny melou a že každý špatný skutek se ti vrátí. Ne že bych byla škodolibá ale cítila jsem uspokojení.  Ne, že si budete myslet, že jsem se někomu za něco pomstila to vůbec.

Celkem jsem dneska obdržela tři balíčky. Jeden od Avonu, druhý skrýval výhru od Biodermy, o které jsem se už zmínila o Vánocích, a třetí balíček ukrýval dárek k svátku, který mám až příští měsíc. Nic se nebojte, všechno Vám to postupně ukážu.

Taky už mám konečně zpátky reklamovaný notebook, takže třikrát hurá a reklamace bot byla též úspěšná, takže jsem dostala boty nové.

No a jako poslední super zpráva přišlo oznámení o tom, že budu „tetička“. 

Lepší články čekejte až o víkendu. Dneska je to spíš bleskovka, aby bylo jasno kde se flákám a co dělám.

Žádné komentáře:

Okomentovat

Děkuji za každý Váš komentář..