čtvrtek 7. února 2013

Štětce Hakuro


V brzké době snad už konečně dojde ke spuštění českého e-shopu s kosmetickými štětci polské značky Hakuro. Slyšela jsem názory, že se vyrovná i dražším štětcům, například těm od Sigmy. Uvádím záměrně Sigmu ač bylo uvedeno několik značek. Sigmu mám doma tak uvádím jejich štětce aby mě tu někdo nenapadl, že jiné štětce neznám. Mě osobně hodně připomínají štětce Maestro, které jsou také polské a také mají dost příznivou cenu. U nás jsem je zatím nikde jejich plnou nabídku neobjevila.



No a protože štětců není nikdy dost rozhodla jsem se vyzkoušet i některé od Hakuro. V provozu jsou zatím stránky na FB, kde informují jak se vyvíjí spuštění e-shopu ale najdete zde i fotografie všech dostupných štětců s popisem k čemu slouží a také jejich cenu.


Celkem nabízejí 23 štětců ze syntetického a přírodního (koza, poník) vlasu. Ceny jsou podle mě velmi příznivé, pohybují se od 79 do 309 korun. Myslím, ač je tedy ještě nemám ozkoušené, že budou skvělou a kvalitní volbou pro holky, které nechtějí nebo nemohou investovat větší částku do kosmetických štětců jako je právě Sigma a další.


Jestli se chystáte objednávat nebo už nějaké vlastníte podělte se o svůj názor. 

(Všechny fotky pochází z facebookové stránky Hakuro)

Žádné komentáře:

Okomentovat

Děkuji za každý Váš komentář..