středa 13. března 2013

Filofax


V listopadu jsem si koupila diář v tvrdých deskách. Nevím, na co jsem myslela. Tyhle diáře jsou pro mě nepraktické.  Do diáře si cvakám vizitky, účtenky a kde jakou hrozně „důležitou“ věc.  Diář s kroužkovou vazbou s tím nemá problém. Ten s pevnými deskami a pevnou vazbou problém měl. Nějak nešel zavřít.  Vyhlásila jsem pátrání po jiném, ale kupoval jste někdo z Vás diář až v březnu? U nás mají už jen s tou pevnou vazbou, takže smůla.
Pak jsem na youtube viděla video Loly a zrodil se nápad a posléze i plán. A jeho výsledek vidíte na fotkách.



Můj první Filofax. Diář podle mého gusta. Miluju ho, stejně jako štětec na make-up od Maestra nebo na tvářenku od Sigmy.


Co Vy a diáře? Používáte, nepoužíváte? Jakou máte oblíbenou značku? Určitě mi dejte vědět do komentů, ráda si to přečtu..


A teď mě prosím omluvte, jde se „mazlit“ s diářem J

1 komentář:

Děkuji za každý Váš komentář..