pondělí 18. března 2013

Nákupní košík - Únor část druhá

Vítám Vás u druhé části nákupního košíku za Únor. Původně to měl být rychlý přehled, ale nakonec jsem ke každému produktu napsala i malou rychlo recenzi. Myslím, že je to pro Vás přínosnější než jen pouhý seznam. Jestli Vám to takhle ale nevyhovuje a radši byste měli každý výrobek recenzovaný zvlášť v článku, stačí mi to opět napsat do komentářů.



Synergen – Čistící ubrousky: (25ks) cca 40 korun, koupíte je v drogerii Rossmann
Obsahují výtažek z heřmánku – možná ho tam i maličko cítím. Vhodný je pro všechny typy pleti. Neobsahuje alkohol a parabeny. Odlíčí i voděodolný oční makeup – když přitlačíte tak možná i ano. Jsem s nimi vcelku spokojená. Použila jsem je hlavně na odlíčení po karnevalu (Mrtvá nevěsta). Líčidla šla dolů dobře, ale gelové linky jsem musela dočistit micelárkou od Biodermy.
Kdo preferuje odličovací ubrousky před odličováním tamponky, ten si určitě přijde na své. Já zůstanu u tamponků a tyhle ubrousky koupím jen v případě nějakého cestování.



Make-up Rimmel London Match Perfection: 30ml za akčních 139 korun
Tohle je už moje druhé balení. Jsem s ním neuvěřitelně spokojená. Mám ho v nejsvětlejším odstínu 100 Ivory. Nevysušuje, nikam nemizí, za mě palec hore.



Essence – oční stín: 2,5g za 30korun
Odstín 11 wild at heart s metalickým efektem. Koupila jsem si ho jen kvůli kostýmu (Mrtvá nevěsta). Pigmentace je slabá, je nutné nanášet ve více vrstvách, ale na kostým to postačilo. Ani nevím, jestli ho nějak ještě využiju. Každopádně už jsem od Essence zažila lepší pigmentaci stínů.



Alverde – Tělové máslo: (50ml) cca 30korun v DM drogerii
Pořídila jsem si ho s vůní pomeranč a černý bez. Má krásnou hutnou konzistenci. Roztírá se bezproblémově, rychle se vstřebává, ale dlouho hydratuje.



Alverde – Štětec na oční stíny: 80korun v DM drogerii
Přijde mi hustý, krásně jemný a nepelichá. Někomu by možná mohlo vadit, že má kratší rukojeť.



Máte s některými výrobky též zkušenosti? Na Vaše postřehy se těším v komentářích.



*Připomínám svůj Facebook, kde najdete víc fotek a dalších věcí, které se na blog nedostanou.

Žádné komentáře:

Okomentovat

Děkuji za každý Váš komentář..