pondělí 4. března 2013

Víkend s GG


Je březen a to znamená jediné. Začne jaro! Víkendové počasí bylo více než slibné. Já si ho ale zrovna neužila. Zase se ozvala viróza. Povalování v posteli jsem využila ke sledování seriálů, na které není jinak čas. Konečně jsem tedy asi jako poslední široko daleko začala sledovat Gossip Girl. 

                                                                           zdroj obrázku


Stihla jsem celou první sérii a část druhé a pořád nevím, co si o tom mám myslet. Slyšela jsem tolik chvály a zatím žádné extra nadšení necítím. Dám tomu šanci ještě několik dílů a pak uvidím, jestli budu sledovat dál nebo změním žánr.

Jaké máte rádi seriály vy? Nějaké doporučení co bych měla vidět?

1 komentář:

  1. Ahoj, ráda bych tě pozvala na svůj blog . Předem podotýkám, že mi nejde o reklamu, ale o to, aby se o problematice, které se na svém webu věnuju, dozvědělo co nejvíce lidí a poučilo to tak laickou veřejnost, která je většinou jen plna předsudků. Blog je věnován poruchám příjmu potravy a hlavně boji s těmito nemocemi. Nehodlám se řadit k thinspo nebo podobným komunitám. Na blogu najdeš i trochu z cesty mým životem, každodením bojem s PPP, ale také spoustu rad a tipů týkajících se kosmetiky, fotek, článků o mně samé, beauty vychytávky, recenze, recepty, které nikde jinde nenajdeš a mnoho dalšího. Kdyby tě blog zaujal, budu moc ráda, když zanecháš komentář nebo se můžeš stát dalším z mých ctěných "followers". Budu se moc těšit na tvou návštěvu a přeji krásný zbytek dne. Andie :)*
    www.andie-chambers.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat

Děkuji za každý Váš komentář..