středa 3. dubna 2013

Aby Vás beránek nepotento...


Znáte „tradici“, že na Velikonoce si máte koupit nebo dostat něco na sebe aby Vás beránek nepotento? Věřím, že každý z Vás už o tom slyšela. Tak mě zajímá, co máte nového v šatníku za tímto účelem…

Musím se přiznat, že já uschnu a navíc mě beránek asi poto.. S pomlázkou na mě nikdo nepřišel a nic nového na sebe jsem nedostala (Kdo taky nic nedostal čtěte určitě dál). I když ty legíny – no o tom jindy.

Hlavní novinkou u mě doma je něco zcela jiného.  Mamka a pár kamarádek mi řeklo, že neustále utrácím za kosmetiku a hadry a že nekupuji nic smyslu plného a praktického. Tak jsem si koupila mazlíka na úklid, protože vysávání je jediná domácí práce, která mě fakt baví.




Asi jsem úchyl, ale baví mě pozorovat, jak drobky mizí z koberce, má to taky někdo nebo se mám jít léčit?

Jinak komu přeci jenom přijde zábavnější a smysluplnější kosmetika než vysávání, tak Vám doporučuju blog My weight loss journey.


U Andy právě probíhá GiveAway ve které můžete vyhrát kosmetiku značky Saloos a věřte, že ta opravdu stojí za zúčastnění. Navíc skvělá ceny útěchy pro ty, které beránek potento....

4 komentáře:

  1. taky na mě nikdo nepřišel :D a domácí práce, která mě baví je umývání nádobí :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To jsem dělala ráda jako malá. Od té doby co máme myčku jsem zlenivěla a nerada tam nádobí dávám i vyndavám.

      Vymazat
  2. Tak to máš milou, neškodnou a naopak záslužnou úchylku. Já snad jedině ráda peru, jinak mám spíše úchylky na jídlo a vůně:-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Praní mě také baví ale jen v létě kdy můžu pověsit prádlo ven. Sušák ověšený prádlem uprostřed pokoje mi moc radosti nepřináší.

      Vymazat

Děkuji za každý Váš komentář..