sobota 27. dubna 2013

Maybelline NY - Color Tattoo


Nedávno jsem Vás v tomto článku informovala o probíhající akce 1+1 na značku Maybelline NY. Akce nad kterou jsem zajásala. Věděla jsem, na co přesně kupon využiju. Dlouhou dobu jsem chtěla vyzkoušet vyhlášené a skoro všemi opěvované Color Tattoo. Nemohla jsem se ale rozhodnout jaký odstín koupit. Testerů je v drogeriích málo (většinou mají zlaté, stříbrné, černé a tyrkysové). Já chtěla bronzový nebo fialový.



Když už byl tester, nebyla peněženka. Ještě, že tak! Večer jsem u Káji viděla upoutávku na tuhle akci. Vytiskla jsem kupon a mazala do Rossmanu. Color Tattoo byly skoro vyprodané. Na výběr byl už jen černý, tyrkysový a odtíny 87 – Mauve Crush a číslo 65 – Pink Gold. Vzala jsem si tedy tyhle dva a vůbec nelituji.






Obě barvy se mi moc líbí a jsou krásně pigmentované. Nejlépe se nanášejí prstem, ale na to mám moc dlouhé nehty, tak používám štěteček. Zabere to sice víc času, ale výsledek je super.
Co se týče výdrže, bude to u každé holky asi jinak. Lou ve své recenzi výdrž vychválila. Já pod ně použila podkladovou bázi od Essence (ano byla určená na pigmenty) a výdrž byla dobrá prvních šest hodin. Většina holek psala o stékání do záhybu oka. Mě nestékají do ohybu oka ale naopak od něj směrem k řasám.



Po dvanácti hodinách s podkladovou bází od Essence pod pigmenty.


S bází od Avonu už je to jiná pohádka. Stíny se neslévají, krásně drží a to i v případě, že jsem s nimi usnula. 



A nakonec fotka na sluníčku :-)

Máte Color Tattoo také? Jak jste spokojené a co máte za odstíny? 

1 komentář:

  1. jsem spokojená moc, mám tyhle dva a ten bronzový, ten má výdrž nejlepší, pak ten růžový a bohužel Mauve crush jde dolů docela rychle :(

    OdpovědětVymazat

Děkuji za každý Váš komentář..