sobota 20. dubna 2013

Nové laky do sbírky


Čím víc sluníčka, tím větší chuť a nálada a barevné nehty. Několik krásných odstínů už jsem Vám ukazovala v článku z výprodejeEssence (článek s fotkami laků je připravován), ale tím rozšiřování sbírky neskončilo. Dalšími miláčky jsou i následující laky.



Essence: 
Oz The Great and Powerful cracking top coat, 01 MASTER OF ILLUSION a 05 DELICATE BUT DETERMINED (jeden za 60 korun)
- Jedná se o moje první cracking laky. Oba mají krásnou barvu a hezky široký štěteček. Co se týče praskacího efektu, je má spokojenost tak 50:50. Prohlédla jsem spoustu fotek, kde jsou laky v akci, a přijde mi, že mě tolik nepopraská. Třeba to chce ale trochu cviku.









Gabriela Salvete:
Stars Enamel 02 (69 korun)
- Osobně lakům se třpytkami (shimmerem) moc nefandím, ale podlehla jsem hlavně díky pozitivním recenzím. Krásně kryje, má dlouhou výdrž i bez nad laku a překvapivě se i snadno odlakuje.







Rimmel:
Cocktail Colour In a Flash, 140 HAWAIIAN PUNCH
- Tahle „párty“ barvička mi nesměla chybět. Doslova na mě volala z regálu „Vem si mě!“ No opravdu nekecám! Po zkušenostech s lakem od GS jsem neřešila ani třpytky. Kryje ve dvou vrstvách, vydrží bez vad pět dní i déle s použitím nad laku a dobře se odlakuje. K dostání je ve více barvách, ale u mě vyhrála jen tahle červená.


Na stránkách Facebooku už nyní najdete další fotky laků k připravovanému článku.

Žádné komentáře:

Okomentovat

Děkuji za každý Váš komentář..