středa 17. dubna 2013

Tag 25


Dnes si dáme další ze série Tagů. Koho to nebaví, tomu se omlouvám. Slibuji, že bude na delší dobu poslední. Mám připraveno pár článků, ale chybí mi k nim ještě fotky. Nebojte se, do konce týdne vše bude. Mám teď trochu nestíhací. Příští týden odjíždím do Dánska a teprve včera jsem zjistila, že Dánsko má svou měnu a eura jsou mi tam tak trochu na dvě věci. 


                 
                Máš nějaké domácí zvíře?               
  Mám psa, dvě kočky, pískomily, křečka a osmáky.

                                   Jmenuj tři věci, které jsou poblíž tebe.
Propiska, mobil a klíče.

                  Jaké je právě teď počasí?
Krásně. Svítí sluníčko a já trčím v práci.

                                      Řídíš? Pokud ano, měla jsi už nehodu?
Řidičák mám, ale nevyužívám ho. Během využívání řidičáku jsem nehavarovala.

V kolik jsi dnes vstávala?
V 7:40 a vůbec se mi nechtělo.

Kdy ses naposledy sprchovala?
Včera večer.

Jaký film si naposledy viděla?
Maturita duchů.

Poslední sms?
Operátor a jeho sdělení o vyúčtování.

Jaké je tvé vyzvánění?
Pro rodinu: Kdo si nevolá je houby rodina


Pro přítele: Sam Sparro - Balck and Gold


Pro ostatní: Maroon 5 feat Christina Aguilera -  Moves Like Jagger



Už si byla někdy v jiné zemi?
Už několikrát. Kde všude jsem byla a jak se mi tam líbilo najdete v sekci Akce a Cestování.

Máš ráda sushi?
Nevím. Ještě jsem ho neochutnala.

Kde nakupuješ jídlo?
V obchodě, který mám nejblíž ve chvíli, kdy chci jít nakupovat.

Už si někdy měla prášek na spaní?
Možná v nemocnici před nějakou operací.

Kolik máš sourozenců?
Tři. Sestru a dva bratry.

Máš stolní počítač nebo notebook?
Notebook.

Kolik ti bude příští rok let?
26.

Líbí se ti kontaktní čočky nebo brýle?
Líbí. Ani jedno ale zatím nepotřebuji. Kontaktní čočky jsem si ale nedávno pořídila a chystám na ně článek.

Líbí se ti tvá barva vlasů?
Ano líbí.

Jaké jsou tvé plány na dnešní den?
Sedět v práci do půl šesté.

Kdy jsi naposledy plakala?
Včera u dokumentu Síla lidskosti.

Tvá oblíbená pizza?
Šunková.

Hamburger nebo Cheeseburger?
Cheeseburger.

Jaká je tvá barva očí?
Hnědo-zelená.

Už si někdy byla vzhůru celou noc?
Ano. Několikrát.

Kofola nebo Coca-Cola?
           100% Coca-Cola. Kofola mi nechutná.

1 komentář:

Děkuji za každý Váš komentář..