pondělí 27. května 2013

27. května

Sedmadvacátého května. Venku fouká ledový vítr a hustě prší. Teploměr ukazuje pouhé tři stupně a já jdu do práce v zimní bundě. Sci-fi? Ne! Realita!

Bohužel je to tak. Místo očekávaného konce světa přišla jen nekonečná zima a deště. Léto prý nebude. Jediné pozitivum v tom vidí jen ti co nemají rádi vedro a my, co nemáme stále postavu podle svých představ. Letos se plavkách očividně ani vystavovat nebudeme, takže máme víc času na hubnutí a zpevňování.


Plavky pro letošní sezonu, mám vybrané, ale nejspíš si je ani kupovat nebudu.


Chystáte se některá na dovolenou někam do tepla? Už máte vybrané či koupené plavky?

2 komentáře:

  1. Do tepla určitě pojedu. :) A plavky mám nějaké z loňska a asi si jako každý rok jedny zase pořídím. :)

    OdpovědětVymazat
  2. Do tepla pojedu do Španělska jako vždy a plavky si letos kupovat nebudu mám dvoje solidní z minulýho roku takže plavky mám. I když vím že bych si určitě zas nové vybrala. Nebudu utrácet zbytečně, protože mám. Až příští rok

    OdpovědětVymazat

Děkuji za každý Váš komentář..