čtvrtek 2. května 2013

Majáles a akce kolem


Všechny Vás moc zdravím. Doufám, že nikdo neutrpěl při pálení čarodějnic  nějakou ujmu a že jste se na 1.Máje líbali pod rozkvetlou třešní.  Já se líbla s přítelem jen prostřednictvím MMSky. Zase byl kluk ušatá mimo můj dosah. Tak třeba za rok už to vyjde.



Čarodějnice jsem strávila na Pražském Majálesu a moc jsem si ho užila. Byl to můj první Majáles vůbec a tak jsem nevěděla co čekat, ale v ničem mě nezklamal.  Dneska Vám tedy ukážu pár fotek z Majálesu, na jarmarku u nás ve městě jsem nefotila. Většina fotek je díky naším výrazům nepublikovatelná takže opravdu jen ilusrativněJ

Mandrage

UDG

Charlie Straight

vyfocené omylem, ale docela se podařila 

Tomáš Klus

A jako bonus závěrečný ohňostroj…(Písničku „Cesta“ v pozadí zpívá Richard Krajčo a já doufám, že zveřejněním neporušuji autorská práva) 


Žádné komentáře:

Okomentovat

Děkuji za každý Váš komentář..