pondělí 24. června 2013

E.L.F. kosmetika

Vůbec poprvé zkouším kosmetiku od Elfu. Nedávno byla na jejich stránkách slevová akce a tak jsem neodolala a objednala si pár kousků.


Sbírku kosmetických štětců jsem rozšířila o Defining eye brush ,který jsem ještě neměla. Nutně jsem ho potřebovala, ale zatím jsem ho ještě nepoužila. Za 27 korun se doma neztratí i když od něj žádné zázraky nečekám. Možná mě překvapí. Bohužel jsem ho zapomněla vyfotit zvlášť a tak je použito foto ze stránek.


Do košíku jsem přihodila i magnetickou paletku za 27 korun, která mi bude dělat společníka v kosmetické taštičce a rovnou ji i naplnila čtyřmi stíny rovněž po 27 korunách.


Paletka obsahuje velké zrcátko a při otevření se sama nezavírá, což beru jako její velké plus.


Stíny mají v paletce vůli, ale o to lépe se z ní dostávají, takže poškození stínu nehrozí. Pigmentace stínů je bez báze téměř nulová ale dalo se to čekat. Paletka samotná vypadá bytelně ale díky bílé barvě bude brzy asi pěkně omatlaná a nehezká. Nicméně jsem spokojená. Za 137 korun mám hezkou paletku s velkým zrcátkem a stíny, které mohu kdykoliv vyměnit za jiné.

Pink Ice, Navy, Periwinkle, Ivory

Horní stíny: Ivory a Pink Ice.
Dolní stíny: Periwinkle a Navy

Pigmentace bez podkladové báze.

Nejdražší položkou v mém nákupu bylo nijak vysoké poštovné 80 korun. Celá objednávka vyšla na 242 korun včetně poštovného za šest věcí, což není vůbec zlé.


Používáte kosmetiku ELF? jaké s ní máte zkušenosti? Co Vás překvapilo a co naopak zklamalo?

3 komentáře:

  1. Milá Veru, taková krásná kosmetika a ono je nejdražší poštovné, to jsem se musela smát:-D. Ale je pravda, že někdy ten nákup na internetu kvůli poštovnému vzdám, protože platit třeba 120 navíc je docela pecka:-(

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Luci, někdy je to poštovné opravdu síla. Nechci ho vidět až v srpnu zase podraží. Před dvěma lety jsem si přes net objednávala telefon a za poštovné dala 250 korun a ve finále přišel jako doporučený balíček za cca 70 korun. Ostatní asi padlo na tu obyčejnou krabičku se senem v které to bylo zabalené a nebo si za zbytek někdo koupil cigarety :-)

      Vymazat
  2. Já jsem od Elfu ještě nic nzkoušela, ale ta paletka vypadá super. Navíc se mi moc líbí, že je magnetická.

    OdpovědětVymazat

Děkuji za každý Váš komentář..