pátek 19. července 2013

Maybelline NY - Colorama

V Rossmannu probíhala akce 1+1 Zdarma na již zlevněnou řadu Colorama od Maybelline.
Nebyla bych to já, kdybych tu akci nevyužila. Musím tedy přiznat, že stojan byl už poloprázdný a tvářenek bylo posledních pět. U laků už chyběla spousta odstínů, ale i tak jsem si vybrala.



Tvářenka v odstínu 501. Má krásně sytou růžovou až fialovou barvu. Na tváři je ale spíš jen růžová. Výdrž je obstojná cca 6 hodin ale za tu cenu mi přijde dost dobrá jak konzistencí, tak i výdrží.


Tužka na oči v odstínu 020. Šedivá tužka s odlesky. Výdrž je slabší a je nutný primer. Bez podkladu mi na spodní lince vydrží necelé tři hodiny. Na horní lince se bez podkladu zase rozmazává a roztéká. Pokud tedy chcete investovat do této tužky primer je nutný.


Lak v odstínu 53 – Jedná se o malinovou barvu s maličkými třpytkami, které dokáží vykouzlit zlaté, zelené, modré a červené odlesky. Nic nápadného! Kryje už ve dvou vrstvách, olupovat se začíná po třech dnech.


Lak v odstínu 56 - Světlá broskvová barvička s jemným shimerem. Na léto naprosto ideální, ale určitě ji využiju i v zimě třeba na plesy. Nanáším ho ve dvou až třech vrstvách a vydrží bez olupování až pět dní bez použití fixace.


Lak v odstínu 94 – Trošku hůř se definuje barva. Pro mě je to starorůžová. Ve stejné barvě mám i plesové šaty, takže mu dám v plesové sezóně určitě šanci. V jedné vrstvě se mi olupuje jen pár hodin po nalakování. Ve dvou až třech vrstvách se začíná loupat třetí den.


Lak v odstínu 262 – Tahle barva je prostě žvýkačkově růžová. Takhle růžové byly za mého dětství žvýkačky Hubba Bubba. Krásně mi ladí k růžovému proužku na plavkách. V jedné vrstvě se stejně jako předchozí barva začíná loupat už po pár hodinách. Ve dvou vrstvách vydrží zhruba dva až tři dny bez loupání. U tohoto odstínu ale platí, že čím víc vrstev tím déle schne.


Lak v odstínu 51 -  Bílý podkladový lak pod neonové odstíny. Původně jsem ho koupila jako klasický bílý lak. Později jsem zjistila, že se jedná pouze o podklad a sám o sobě nekryje ani ve třech vrstvách, ale schne velmi rychle.



Lak v odstínu 190 -  Neonová zelená. Jediný neonový lak, který byl k sehnání ve stojanu. Zkoušela jsem ho s podkladem, ale nijak zvlášť mě nenadchnul. Tahy štětečkem jsou na bílém podkladu vidět a ani po zaschnutí není barva tak neonová jak se tváří ve skleničce. Jedna nebo tři vrstvy drží bez problému pět dnů. Bohužel dlouho schne a výsledek nijak nenadchne.


Máte doma taky nějaký odstín, který milujete a nedáte na něj dopustit?

Žádné komentáře:

Okomentovat

Děkuji za každý Váš komentář..