neděle 7. července 2013

Věci, po kterých mé srdce netouží...

Všechny Vás zdravím a přeju příjemný den. Dneska budu psát o věcech, bez kterých dokážu žít i když okolí po nich šílí. Jsou to věci, ze kterých nejsem odvařená, ale tím nechci říct, že jsou špatné. To vůbec! Jedná se o obdobu antiwishlistu, který už dělala třeba Plum nebo Petra, která se zaměřila pouze na věci kosmetické. Já se rozhodla pro všeobecný přehled. Ilustrační obrázky jsem sesbírala na googlu a většina z nich nepochází z oficiálních stránek produktu.



Dražší kosmetické značky Dior, Chanel, Benefit, Mac atd…
Nepochybuji o tom, že některé produkty jsou opravdu skvělé, ale mě vůbec nezajímají. Možná je to tím, že v místě mého bydliště tyhle značky žádná parfumerie neprodává nebo také tím, že jsem nešikovná a stíny za dvanáct stovek bych při prvním otevření upustila na zem a rozbila je.


Obchody s oblečením typu H&M, Lindex, Zara, S. Oliver atd…
Spousta lidí tam chodí nakupovat. Módní bloggerky ukazují jeden úžasný kousek za druhým, ale když do prodejny vejdu já, nic z těch krásných věcí tam nenajdu, když ano tak mi to vůbec nesedí tak jako té bloggerce. V těchto obchodech zkrátka neumím nakupovat. Mnohem radši zajdu do oblíbeného secondhandu a vyberu si něco od těchto značek tam.



Zlaté doplňky
Poslední dobou zažívá zlato comeback. Mám ve šperkovnici spoustu zlatých věcí a nenosím je. Na každém rohu je slečna ověšená zlatem či alespoň jeho imitací (náramky a náhrdelníky s ostny) a já si jedu stříbro. Je to asi out, ale mě zlato nějak nesedí.



Kabelky světových návrhářů
Jsem přelétavá a investování do nějakého kousku od předního návrháře je pro mě zbytečnost. Neříkám, že s věkem nepřijde touha po kvalitní kabelce, ale proboha ne za 15 000,- a výš. Nejprotivnější kabelky jsou pro mě ty s logem LV. Každý majitel stánku je má v nabídce a běhají s nimi i slečny s mléčnými zuby. Žádný fake mě ještě nikdy tak neotrávil jako právě hnědá kabelka s béžovými uchy a monogramem LV.
Rtěnky
Je úplně jedno jestli je za litr nebo za šedesát korun z drogerky. Rtěnky neumím nosit. Nesluší mi snad žádný odstín a neumím ji snad ani pořádně nanést. Jediná rtěnka, o které jsem přemýšlela, byla od Dermacolu s „klik“ otevíráním a to jen kvůli tomu zvuku při otevření. Já vím! Je to úchylné!



Tablet
Přišel na trh a já ho moc chtěla. Hodiny jsem na netu pročítala recenze na různé modely a když mi přišel díky přítelovi do ruky, zjistila jsem, že to není nic pro mě. Nakonec se koupě nekonala a já s láskou pečuji o svůj netbook.



Iphone
Pokaždé když Apple pustí do světa další verzi, moje kamarádka dostane srdeční slabost a běží zkontrolovat stav svého účtu. Když mi ho občas vrazí do ruky, abych ho podržela nebo někomu odepsala, dostávám srdeční slabost zase já! Co když mi upadne! A pane bože, proč působí tak křehce? Za tu cenu bych od mobilu chtěla, aby vydržel alespoň nějaký ten pád z lavičky bez rozbitého displeje.



Krabičky krásy
Celkem jsem odebrala tři Senza boxy a jeden Lady pytlík. Některé produkty jsou fajn, některé ne. Po čtyřech překvapeních mám doma krémů na rozdávání a tak jsem si řekla dost! Za tři stovky měsíčně si radši koupím věci, o které opravdu stojím a pleťové krémy a tělová mléka to opravdu nejsou.



Vlasové kreace
Ať už jde o napůl vyholenou hlavu nebo ombré vlasy ani jedno mě neoslovilo. Na ulicích potkávám nepřeberné množství dívek, které jsou jako přes kopírák. Buď jsou napůl s ježkem nebo s ombré a ne všem to sluší a ne každá kadeřnice zvládla svou práci. Na černých havraních vlasech s platinově blond na konečcích nevidím nic hezkého natož inspirativního. Zase jen můj názor. Tím jsem nechtěla urazit Vašeho ježka ani Vaše duhové vlasy.


Kafe ze Starbucks
Posuzovat kvalitu kávy tu opravdu nehodlám. Jistě je výborná! Tak proč mě neláká? Za prvé kafe si dokážu udělat sama a levněji. Za druhé a to hlavně zanevřela jsem na celou síť Starbucks díky nepříjemné obsluze. Jistě dotyčná slečna pracuje jen na tom určitém místě, ale i tak jsem se rozhodla do Starbucks už nevkročit.

Žádné komentáře:

Okomentovat

Děkuji za každý Váš komentář..