čtvrtek 8. srpna 2013

Moje devadesátky

Původně jsem pro Vás zamýšlela samostatný článek o mé pubertě. Kde jsem nakupovala, co jsem poslouchala. Takový povídací článek. Nakonec jsem u Terezky z MamaLifeStyle viděla na tohle téma Tag s názvem moje devadesátky. A protože nás s Terkou dělí pouze rok, rozhodla jsem se svojí pubertu zpracovat formou otázek tohoto tagu.
1.  Oblíbený Disney film nebo pohádka.
Když jsem vyrůstala tak nebyl žádný Disney Chanel. V televizi běžel pořad Kuřátka. Jediný výtvor               z dílny Disney, který u nás běžel, bylo 101 dalmatinů, Rychlá rota a Kačeři z Kačerova.



2.      Oblíbený zpěvák, zpěvačka nebo kapela.
Jako malá jsem poslouchala Šmouly, Dádu Patrasovou a Michala Davida. V době když už se mnou puberta mlátila nejvíc, byla profláknutá skupiny Lunetic, Holki a ze zahraničních byla moje oblíbenkyně Natalia Oreiro nebo Thalia.
Největší hit mého dětství ale byla Lambada. Dodnes mi vypráví jak jsem s plínama kroutila zadkem před televizí.



3.      Oblíbená sladkost.
Netuším, kterou jsem měla nejradši, ale vzpomínám si na žvýkačky Pedro, Hubba Bubba se šťávou uvnitř  nebo na bonbony Tutti Frutti. Jo a taky kočičí jazýčky, což byla čokoláda, ale ta co se prodává dneska, nemá s tou z devadesátých let krom názvu nic společného.



 4.      Oblíbená hra nebo PC hra.
Mě zasáhl počítač až v deváté třídě takže do té doby jsem venku skákala gumu, chodila jsem do obory stavět domečky z kůry stromů nebo se jezdila s holkama koupat. Moje první PC hra byl Pacman a Mario.



5.      Oblíbená hračka.
Nejoblíbenější byl plastový kanál se sadou želviček Ninja. Určitě musím zmínit i mončičáky a nebo lego. Jinak další hračky mého mládí už jsem ukazovala tady.



6.      Oblíbená kniha nebo časopis.
V dětství určitě Krteček. Pak hodně miluju Rychlé šípy a v dospívání asi jako každá holka jsem četla Dívku, Bravo a další podobné časopisy.


7.      Oblíbený obchod s oblečením.
Za mě nic takového nebylo. Prostě se každý obchod jmenoval Textil a tím to končilo.



8.      Co jsi sbírala?
Pohledy a dopisní papíry.



9.      Na co si koukala, když si přišla ze školy.
Dawsonův svět, Divoký anděl, Rosalinda, Esmeralda a spoustu podobných seriálů.




Označovat nikoho nebudu, ale jestli chcete tak v tomto Tagu pokračujte a nemusí to být zrovna léta devadesátá.

Žádné komentáře:

Okomentovat

Děkuji za každý Váš komentář..