úterý 17. září 2013

Dermacol - Gold Elixír omlazující krém na ruce s kaviárem

Krém na ruce a nehty hloubkově omladí a zregeneruje pokožku. Výtažek z kaviáru obnovuje buněčnou strukturu pokožky a zpomaluje proces stárnutí. Vyživující textura obohacená o vzácné olejíčky pokožku hydratuje, zvláčňuje a posiluje její ochrannou bariéru.
Oficiální text


 Ke krému jsem se dostala čistě náhodou, když mi ho dovezl s dalšími vzorky táta z nějaké akce, kde stavěl podium. Měla jsem radost, protože o krému jsem četla spoustu chvály a nemohla jsem se dočkat, až tenhle zázrak vyzkouším.
Holky většinou píšou, že krém se rychle vstřebá, krásně hydratuje, vyhlazuje rýhy na rukou a zanechává je krásně hladké. Když tohle všechno čtu říkám si, že já snad mám v tubičce úplně něco jiného.


Složení krému je dost řídké a ty vzácné olejíčky tam zcela jistě jsou ve větším množství, než je potřeba. Krém je neuvěřitelně mastný a i při použití opravdu malého množství není schopen se vsáknout. Ruce mám mastné i déle než 15 minut, což je pro mě naprosto nepřijatelné. Pracuji s oblečením a to vysušuje ruce (kdo pracuje s oblečením, mi dá za pravdu). Potřebuji si ruce rychle natřít a dál se věnovat zákazníkům, sahat na oblečení, vystavovat účtenky. S tímhle krémem to moc dobře nejde. Všude zůstávají mastné otlačky rukou. Během té nekonečné doby sáhnu na „milion“ věcí takže ve finále mám ruce ulepené a zralé tak na umytí.
Jediné co mohu snad pochválit je nevtíravá a příjemná parfemace. Mám spoustu jiných produktů v tomto balení, ale u tohoto krému mi nevyhovuje. Krém z něho nekontrovatelně vytéká a oblencává celé víčko.


Za koupi tohoto výrobku bych si zcela jistě nadávala.

Zbytek balení nabídnu mamce, a jestli nebude mít zájem tak poletí do koše. Za mě je to naprostý propadák.

Žádné komentáře:

Okomentovat

Děkuji za každý Váš komentář..