neděle 29. září 2013

Nedělní

Přeji všem hezký zbytek nedělního večera. Dneska má být klasika zase nějaký článek. Momentálně jsem si hrála s rozvržením stránky a tak jsem přidala i další záložky, pro snadnější hledání jednotlivých článků. Včera jsem dělala menší změny v poskládání nábytku ve svém obýváku, aby se mi líp natáčelo. Na psaní smysluplnějšího článku nějak nevyšel čas. Mám v rukávu nějaké Tagy, ale těch tenhle měsíc už několik bylo a tak dneska jen taková okecávačka.


Dopoledne a i část odpoledne mi zabralo natáčení videa o nákupech za měsíc Září a musím říct, že to byl sakra hloupý nápad. Natáčela jsem na etapy, protože neumím moc dobře stříhat. Snažila jsem se mluvit rychle a i rychle výrobky ukazovat. Mám sedm videí kolem deseti minut a musím z nich udělat video kolem dvaceti minut. Držte mi palce. Momentálně ho ukládám do počítače a předpokládaný čas nahrávání je 46 až 50 hodin. Pro ukrácení chvíle nabízím můj čupr líčící tutoriál..


Pokud vše poběží jak má a půjde mi to od ruky tak v úterý, nejpozději ve čtvrtek by mohlo být na světě nové video i článek.

Mějte se fajn a přeji hodně sil do dalšího pracovního týdne.

Žádné komentáře:

Okomentovat

Děkuji za každý Váš komentář..