čtvrtek 31. října 2013

Jak to matlám já - Japonka

Nevím jak Vy, ale já nejen že ráda sleduji líčící tutoriály, ale stejně tak ráda se je snažím i vyzkoušet. Jak to dopadá? Znáte takové to pořekadlo „Když dva dělají totéž, není to totéž“? Tak přesně tak to většinou končí. Jsem takový Pat a Mat v jednom.


Proč Vám to píšu? Tohle moje snažení mě přivedlo na myšlenku. Na myšlenku, že bych mohla udělat z mého snažení novou rubriku na blogu. Jak to tedy bude fungovat? Vyberu si tutoriál nebo fotografií pokusím se vytvořit make up podle předlohy a pak výsledek nafotím na blog.


Jako první tu je námět japonského líčení. 


Základním problémem se ukázala absence bílého stínu a tak jsem musela hodně pudrovat a pudrovat.


Další útrapy představovala tmavé rtěnka. Vidíte jak jsem levá na nanášení rtěnky?


Vynechala jsem řasenku. Nejsem si totiž 100% jistá, že je na předloze použitá. Navíc mi přijde že tak víc vyniknou stíny.


Dokreslování obočí je pro mě dost oříšek. Jak už jsem řekla v úvodu, když dva dělají totéž - není to totéž.


Žádné komentáře:

Okomentovat

Děkuji za každý Váš komentář..