pátek 25. října 2013

Bez obsahu - úvod

Vítám Vás u nové rubriky. Dlouhou dobu jsem přemýšlela jak prezentovat produkty, které jsem spotřebovala, ale nemám k nim tolik co říct, aby to bylo na samostatnou recenzi. Produkty, které mám ráda a znovu bych si je koupila, ale i ty, do kterých bych znovu neinvestovala. Nechtěla klasické spotřebováno, protože to má každá a já se chtěla odlišit a nechtěla jsem ani objevy a přešlapy, protože to se spíše týká produktů, které máte nové a jste z nich buď nadšené, nebo zklamané. 
Po dlouhých úvahách jsem nakonec novou rubriku pojmenovala Bez obsahu.  Doufám, že se Vám bude líbit a stane se oblíbenou.

Jako první tu mám pleťový olivový krém od Ziaji. Když jsem ho kdysi našla v krabičce krásy, moc nadšená jsem nebyla. Na olivy mám alergii a cokoliv s olivou na obalu ve mně vzbuzuje nedůvěru. Zvědavá jsem ale byla a tak jsem to vyzkoušela. Krém má hutnou konzistenci a je dost mastný. Pro mou mastnou pleť asi nic moc, ale omyl.




Krém byl skvělý hlavně v zimním období, kdy zachraňoval má suchá místa pod očima. Skvěle se díky své mastnější stránce hodil na moje letní spáleniny zad. Co se týče parfemace je lehká a nevtíravá. Celkově mi přijde krém dost podobný Nivea krémům. 50ml seženete cca za 60 korun, což považuji za velmi příznivou cenu a dost možná po něm znovu sáhnu.



Takovým průšvihem se ale stal krém Astrid  Intensiv  Q10. Jedná se o regenerační krém proti vráskám s Q10, který slibuje hydrataci, zjemnění stávajících vrásek a zpomalení vzniku vrásek nových.  Krém můžete používat jako denní i noční péči a je určen pro všechny typy pleti.




Já osobně nemám v 25 tak příšerné vrásky, ale i tak mi mamka radila, že mám začít nějaký krém s Q10 používat.  Co se týče mých zkušeností, tak vrásky které už jsem měla, nijak jemnější nejsou. Nové vrásky jsem zatím neobjevila. Krém má celkem příjemnou parfemaci a řidší konzistenci. Poměrně rychle se vstřebává. Tak co je na něm za průšvih? Průšvih vidím v tom, že po nanesení na pleť štípe a co hůř když si jej nanesete k očím tak je téměř nemožné se nerozbrečet. Při zásahu krému do oka pak máte pocit, že krém je to poslední co v životě uvidíte.  Nejsem si zcela jistá, že krém na vrásky, které se dělají hlavně kolem očí, by měl tak štípat a uvádět Vás situací kdy se bojíte o zrak. Krém jsem dodělala, ale znovu už si ho nikdy nekoupím. Kdyby, přeci jenom měl zájem o zkoušku, seženete ho běžně v drogerii (Teta, Rossmann) 50ml cca 65 korun.



Zhruba tak nějak bude nová rubrika vypadat. Snad jsem Vás navnadila a budete se těšit na další vydání. 

1 komentář:

  1. Jojo, je potřeba hlídat obsah krému, hodně dělá také alkohol (v krému, samozřejmě :-)

    World By Bella

    OdpovědětVymazat

Děkuji za každý Váš komentář..